اين سمت هاي دو زاري ارزش پيچاندن ندارد؛

رویانیان: در روسيه علي دايي را بهتر شناختم/این همه نقشه برای برکناری من لازم نبود

مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: این همه نقشه برای برکناری من لازم نبود و اگر در پرسپولیس ماندم به عشق هواداران بود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمد رویانیان در یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: طی جلسه قبلی جابه جایی ام مشخص بود و البته خوشحال شدم که بار مسئولیت از دوش من برداشته شد. ما هم با برنامه ریزی به روسیه رفتیم و در آن سفر متوجه انتخاب اعضای هیئت مدیره شدم.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس افزود: از 15 روز قبل از جام حذفی دولت مرا به محل کارم معرفی کرد و بیش از 2 ماه است بلاتکلیفم. شاید هم این فرصت دو ماهه را به من دادند تا کار کنم. در این مدت با تلاشی که داشتم پولی برای دو تیم سرخابی تهیه کردم. البته نامه از جانب من و فتح اله زاده بود. 5 میلیارد برای جابه جایی ها خرج کردم و باید تا 30 درصد قرارداد امسال به علاوه بدهی فصل گذشته به بازیکنان پرداخت شود.

وی تصریح کرد: تمام هم و غم من حضور دایی در تیم بود. با این اتفاقاتی که در چند روز اخیر افتاد خواهش کردم که دایی برای حفظ تیم پرسپولیس در این باشگاه بماند. دایی آدم بزرگی است و وی را در سفر بیشتر شناختم. حضور دایی در پرسپولیس لازم است چرا که وی لیدر خوبی است و قدرت رهبری بالایی دارد.
 
هیچ وقت به دنبال ریاست نبوده ام
 
رویانیان ادامه داد: متاسفانه پروژه ای 2 تا 3 ماهه آغاز شده است که حتی قول سرپرستی باشگاه پرسپولیس به برخی آقایان داده شده است. من تعجب ميکنم وقتی انتصاب و برکناری ها خیلی آسان و سریع انجام می شود این همه نقشه کشی برای برکناری من لازم نبود.

وی افزود: من به عشق هواداران در پرسپولیس ماندم و هیچ وقت به دنبال پست و ریاست نبوده ام و ممنون همه هستم. این سمت هاي دو زاري ارزش پيچاندن ندارد و انسانیت و اخلاق است که حرف اول را می زند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس بیان کرد: حتی یک ریال از پرسپولیس دریافت نکرده ام اما همچنان در کنار تیم پرسپولیس هستم و دست مدیر بعدی را هم می بوسم اما این درست نیست که برخی آقایان هنوز به پرسپولیس نیامده، مصاحبه می کنند و شخصیت ها را می کوبند و امیدواریم هر اتفاقی برای تیم می افتد به نفع و به صلاح آن باشد./مح

برچسب ها: دایی ، رویانیان ، هواداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار