پس از اعلام ممنوعیت ها برای حضور بازیکنان ایران در لیگ خلیج ع ر ب ی

مذاکرات برای بازگشت خلعتبری ادامه دارد / بیانیه باشگاه سپاهان در واکنش به شیرینی

باشگاه سپاهان برای بازگرداندن محمد‌رضا خلعتبری مذاکرات خود را با باشگاه عجمان ادامه می‌دهد.در عین حال جذب دهنوی و اظهارات سرپرست پرسپولیس نیز موضوعی تازه شده که واکنش هایی به دنبال داشته است .

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران باشگاه سپاهان برای بازگرداندن محمد‌رضا خلعتبری مذاکرات خود را با باشگاه عجمان ادامه می‌دهد. خلعتبری چندی پیش با عقد قراردادی به باشگاه عجمان امارات پیوست.

البته  با توجه به نامگذاری لیگ باشگاه امارات به نام خلیج ع ر ب ی حضور بازیکنان ایرانی در این کشور ممنوع اعلام شد. به همین خاطر مسئولان سپاهان مذاکراتی با این باشگاه داشتند تا شرایط بازگشت محمد‌رضا خلعتبری به تیم خود را فراهم کنند.

رسول خوروش سرپرست تیم فوتبال سپاهان قبل از سفر به امارات با مسئولان عجمان در این کشور مذاکراتی را انجام داد اما این صحبت‌ها نتیجه‌ای نداشت.
 
بیانیه باشگاه سپاهان علیه سرپرست پرسپولیس 

روابط عمومی باشگاه سپاهان در اطلاعیه ای از اظهارات سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مکالمه تلفنی با قاسم دهنوی ابراز تاسف کرد.‌

در این اطلاعیه آمده است:

اظهارات سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس که فایل صوتی آن موجود است و با سانسور کلمات بسیار زشت و رکیک در سایت ها و رسانه ها هم منتشر شده است ما را متحیر و متاسف می‌سازد که باشگاه بزرگ و با قدمتی همچون پرسپولیس با هوادارانی پرشور و پیشکسوتانی نامی و قابل احترام چگونه چنین فردی را درجایگاه سرپرست تیم فوتبال خود می بیند.

آنچه که در رسانه ها و سایت های خبری به عنوان سخنان سعید شیرینی در مکالمه با قاسم دهنوی منتشر شده شکلی تلطیف شده از صحبت های سرپرست پرسپولیس است.

بدیهی است چنانچه امکان انعکاس کامل صحبت های وی که لغات رکیک آن به صورت نقطه چین در رسانه ها آمده وجود داشت، خوانندگان و مخاطبان می توانستند ببشتر و بهتر به شخصیت واقعی جناب سرپرست واقف شوند.

 
برچسب ها: ارش ، افشین ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار