یاسوج/

حركت هاي مذبوحانه منافقان در طول 34سال گذشته موجب بيداري بيشترامت شد

استاندار كهكگيلويه وبويراحمد با اشاره به حادثه ترورو مجروح شدن مقام معظم رهبري در شش تير سال 1360 گفت: حركت هاي مذبوحانه منافقان كوردل در طول 34 سال گذشته موجب بيداري و وفاداري بيشتر امت نسبت به نظام و انقلاب شده است.

دكتر سيد حسين در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: منافقان پس از حوادث و شيطنت هاي پاياني سال 59 و در پي عزل بني صدر دست به اقدامات و ترور شخصيت ها و ياران صديق امام (ره) و انقلاب زدند.
وي حادثه شش تير و ترورنافرجام مقام معظم رهبري كه در آن زمان به عنوان عضو شوراي مركز حزب جمهوري اسلامي در مسجد ابوذر تهران مشغول سخراني بود ،انفجار بمب كار گذاشته شده در ضبط صوت جلوي سخراني ايشان را يكي از اقدامات تروريستي منافقان در آن زمان عنوان كرد.
صابري اظهار كرد: حادثه شش تير يك از تلخ ترين واقعيت دوران انقلاب بود كه اشخاص ممتاز و برجسته اي همچون مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي اينگونه توسط ضدانقلاب و برخي افراد جاهل مورد سوء قصد قرارمي گيرد.
استاندار كهگيلويه وبويراحمد گفت: مشيت و اراده الهي هدف شوم منافقان و استكبار جهاني را ناكام گذاشت تا ادامه انقلاب اسلامي و درخت پرثمر نظام همچنان با رهنمودها و راهبري هوشمندانه اين عالم فرزانه و باتدبير مسير شكوفايي و تعالي خود را با اقتدارتر و پراميدتر از گذشته طي كند.
وي حادثه هفت تير و شهادت دكتر شهيد بهشتي و 72 تن از ياران صديق و خدمتگزار نظام اسلامي را نمونه هاي ديگري از حركت هاي مذبوحانه ضد انقلابيون و منافقان دانست كه با ماجراجويي نفساني ، پليد و منافقانه خود هزينه هاي زيادي را بر نظام و كشور ايران اسلامي تحميل كردند.
وي تصريح كرد: با وجود تحمل همه اين هزينه هاي سنگين اما صراط مستقيم نظام با پشتوانه عظيم مردم و امت هميشه درصحنه با صلابت هرچه تمام تر ادامه دارد.
صابري رخنه شوم نفاق را يكي از آفت ها و آسيب هاي جدي در همه جوامع به ويژه كشورهاي اسلامي خواند و اظهار كرد: منافقان كوردل از همان سال هاي نخست پيروزي انقلاب و با حمايت هاي تسليحاتي و تبليغاتي استكبار جهاني دست به ترور شخصيت ها خادمان به نظام و انقلاب زدند ولي در هر بار در اهداف شوم خود ناكام شدند./س
برچسب ها: منافقان ، بیداری ، امت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.