تمرین امروز پرسپولیس

حضور هواداران مقابل درب باشگاه / رویانیان: اگر هواداران نبودند اهدافم ناتمام می ماند

تمرین امروز صبح تیم فوتبال پرسپولیس درحالی در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد و هواداران بر علیه رئیس هیئت مدیره باشگاه شعار می دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تمرین امروز صبح پرسپولیس در حالی از ساعت 10:30 در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد که هواداران حاضر در تمرین، بر علیه مالکی رئیس هیئت مدیره این باشگاه و کامبوزیا گزینه مدیرعاملی پرسپولیس شعار می دهند.
 
هواداران از وزیر ورزش می خواهند تا رویانیان را همچنان در پست مدیرعاملی این باشگاه نگه دارد.
 
علی دایی سرمربی سرخپوشان روی نیمکت نشسته و تمرین بازیکنان را نظاره گر است و کریم باقری به همراه غلامپور، مربی دروازه بانان، در زمین بازیکنان را تمرین می دهند.
 
پنجعلی و شیرینی هم در کنار هم در تمرین امروز حضور دارند.
 
لازم به ذکر است امروز اولین جلسه تمرین پیام صادقیان با پرسپولیس است.
 
رویانیان که ساعاتی قبل در مقام مدیرعاملی تیم فوتبال پرسپولیس ابقا شد، در اواخر تمرین امروز سرخپوشان در درفشی فر حاضر شد و با بازیکنان تیمش به گفتگو پرداخت.
 
**جلال حسینی: مطمئنا رویانیان باید می ماند
 
سید جلال حسینی در پایان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئنا رویانیان باید به عنوان مدیرعامل در تیم می ماند تا بتواند نتیجه زحماتش را در فصل های آینده ببیند.
 
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما گفت: رویانیان یک سال و نیم زیر ساخت های باشگاه پرسپولیس را پایه ریزی کرد و نتیجه اش را در سال های بعد خواهید دید.
 
وی ادامه داد: من و همه بازیکنان تیم پشت رویانیان هستیم و از وی حمایت می کتنیم و علی دایی هم مطمئنا از رویانیان به عنوان مدیرعامل باشگاه حمایت خواهد کرد.
 
**حضور هواداران برابر باشگاه
 
تعدادی از هواداران باشگاه پرسپولیس درحالی امروز بار دیگر مقابل درب این باشگاه تجمع کردند و از رویانیان حمایت می کردند که قرار بود این تجمع در محل تمرین امروز سرخپوشان باشد. این افراد حضور آرامی مقابل باشگاه داشتند و با شنیدن خبر ابقای محمد رویانیان به عنوان مدیرعامل باشگاه به نظر می رسد به خواسته خود رسیده اند./زر
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار