شهرکرد/

انقلاب اسلامی ایران تحقق مردم سالاری دینی

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام گفت: بروز و ظهور انقلاب اسلامی ایران، تحقق مردم سالاری دینی بوده است.

محمد مهدی عبد خدایی، در آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مسجد جامع شهرکرد افزود: در طول تاریخ، دیکتاتوری و دموکراسی غربی، باعث بروز جنگ های مختلفی شد و تنها نمونه واقعی حکومت مردم در جهان، مردم سالاری دینی ایران است.

وی یادآور شد: نظام های کمونیستی و لیبرالیستی در طول تاریخ بسیاری از جنگ ها را آغاز و باعث تخریب کشورها شدند.

عبد خدایی تصریح کرد: در جهان کمونیست استالین به عنوان جلاد تاریخ شناخته می شود و بیش از شش میلیون نفر توسط این نظام سیاسی در تاریخ معاصر کشته شدند.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام افزود: این در حالی است که مردم سالاری دینی در ایران اسلامی باعث شد، این کشور به عنوان یک حکومت مردمی در جهان معرفی و الگوی کشورهای اسلامی شود به گونه ای که پس از سقوط دیکتاتورهای غربی، مردم خواهان استقرار حکومت اسلامی در این کشورها می باشند.
وی گفت: حضور مردم در انتخابات بیست و چهارم تیرماه امسال، نشانه ای دیگر از این مردم سالاری دینی است.
عبد خدایی یادآور شد: در این انتخابات مردم به هر کسی دوست داشتند به صورت آزاد رای دادند و مطابق برخی نظرسنجی ها و کارشناسی ها روند انتخابات پیش نرفت بلکه خواست اکثریت مردم حاکم شد.
دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام اظهار داشت: در حکومت اسلامی ایران، امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب هرگز اجازه نداده اند که اطرافیان شان صاحب پست های دولتی باشند و این نمونه دیگری از مردم سالاری دینی در ایران است.

وی، در خصوص حادثه هفتم تیرماه افزود: دشمنان انقلاب، نخبگان و دانشمندان ایرانی را ترور کردند و شخصیت هایی مانند: شهیدان بهشتی و مطهری که ایدئولوگ و نظریه پرداز بودند نیز قربانی کینه توزی دشمنان شدند.
عبد خدایی گفت: راه شهیدان هفتم تیر هم چنان ادامه دارد چرا که این شهیدان یاوران امام راحل بودند و در بین مردم همیشه زنده اند.

در این آیین، خانواده شهید رحمان استکی نماینده شهید مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی و از شهدای هفتم تیر و جمعی از مسئولان و مردم حضور داشتند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.