دیدار اعضای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با رییس جمهور منتخب

اعضای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشورعصر امروز (شنبه) با حضور در محل استقرار موقت حجت الاسلام‌والمسلمین روحانی با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، اعضای شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در این دیدار با تبریک انتخاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر روحانی به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران و آرزوی موفقیت برای وی و دولت یازدهم ، گزارشی از فعالیت های این شورا ارائه کردند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بعد از این دیدار گفت: مشارکت 73 درصدی واجدین شرایط رای دادن در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه سیاسی و انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی با رای خوب مردم را تبریک گفتیم و آمادگی ائمه جمعه سراسر کشور را  برای همکاری با رییس جمهوری منتخب و دولت یازدهم اعلام کردیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدرضا تقوی تصریح کرد: بعد از انتخابات ریاست جمهوری با حضور گسترده مردم و انتخاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر روحانی، ادبیات دنیا در خصوص ایران تغییر کرد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اضافه‌کرد: امامان جمعه کشور آماده همکاری و حمایت از رییس جمهوری منتخب و دولت یازدهم هستند تا سیاست‌ها و تلاش‌های آنان برای حل مشکلات مردم با موفقیت همراه شود و بستر بالندگی هرچه بیشتر کشور فراهم شود.

وی افزود: از اینکه حجت‌الاسلام روحانی به عنوان یک روحانی و سیاستمدار ورزیده، مورد اعتماد مردم قرار گرفته است، بسیار خوشحال هستیم و نهاد نماز جمعه کشور مثل گذشته براساس تبعیت از رهبر معظم انقلاب از رییس جمهوری منتخب و دولت یازدهم حمایت می‌کند.

تقوی تصریح کرد: سوابق و تجربیات دکتر روحانی در دوران دفاع مقدس، مجلس و شورای عالی امنیت ملی و اشراف وی بر مسائل داخلی و خارجی، امیدها را برای موفقیت دولت یازدهم افزایش داده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار