باقری: مجمع انتخابات ریاست فدارسیون کشتی برگزار می شود

مسئول امور مجامع فدراسيون هاي ورزشي گقت: طبق برنامه مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی 17 تیر ماه برگزار خواهد شد.

علیرضا باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:تاکنون هیچ نامه ای مبنی بر عدم برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی به دست من نرسیده است وطبق برنامه تعیین شده از سوی وزارت ورزش مجمع فدراسیون کشتی روز 17 تیر برگزار می شود.

وی درباره این که با برگزاری مجمع خطر تعلیق فدراسیون کشتی را تهدید نخواهد کرد گفت: من در جریان این امور نیستم ،وظیفه من برگزاری مجمع است که سعی می کنیم به نحو شایسته این مهم را انجام دهیم ودر این خصوص وزارت ورزش باید پاسخگو باشد.

باقری در خصوص این که آیا کاندیدی رد صلاحیت شده نیز اظهار داشت: از نظر ما هیچ کاندیدی رد صلاحیت نشده اما هنوز جواب حراست اعلام نشده و فکر کنم طی روز های آتی اسامی نهایی افراد واجد شرایط به طور رسمی اعلام خواهد شد.

مسوولان وزارت ورزش در صدد هستند تا  مجمع انتخابات فدراسيون كشتي را روز17تيرماه برگزارکنند اما این اتفاق در حالي رخ خواهد داد که  كميته بين المللي المپيك با برگزاري مجامع انتخاباتي فدراسيون ها تا زمان تاييد نشدن اساسنامه آنها و همچنین اساس نامه کمیته ملی المپیک ایران مخالف است  در نتیجه  ممکن است اگر مجمع فدراسیون کشتی برگزار شود خطر تعلیق این فدراسیون را تهدید کند.در هر صورت باید منتظر ماند و دید مسئولان وزارت ورزش در روزهای آتی چه تصمیمی را اتخاذ خواهند کرد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار