وب‌سایت رادیو دویچه‌وله طی مطلبی ضد فرهنگی و در راستای ترویج بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه و همچنین متهم نمودن جمهوری اسلامی به نقض حقوق بشر برای دگرباشان جنسی دلسوزی کرده و اشک تمساح ریخت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، همانطور که پیش از این اشاره شده بود سازمان جاسوسی آلمان یکی از برنامه‌های اصلی و محوری که به وسیله بازوی رسانه‌ای خود دنبال می‌کند موضوعات فرهنگی و تغییر در سبک زندگی اسلامی مردم ایران است. در همین راستا چندی پیش وب‌سایت «دویچه‌وله» به عنوان بازوی جنگ روانی سازمان جاسوسی آلمان، مطلب ضدفرهنگی و با هدف ترویج فحشا را با موضوع زندگی «دگرباشان جنسی» منتشر کرد.

بر پایه‌ی این خبر این رادیو به صورت نامحسوس به تبلیغ برای «دگرباشان جنسی» پرداخته و آنان را افرادی مظلوم و بحق در جامعه‌ی ایرانی معرفی کرده که به آنها ظلم شده و باید به ایشان بها داده شود. از دیگر مواردی که در این خبر مطرح می‌گردد عادی‌سازی اینگونه ارتباطات می‌باشد که برطبق نظر ضدانقلاب باید حتی برای اینگونه روابط قوانینی نیز وضع گردد، در صورتی که طبق نظر اسلام این ارتباطات نامشروع و حرام می‌باشد.

یکی دیگر از خطوطی که در این خبر پیگیری می‌شود القای این مطلب به مخاطب است که «دگرباشان جنسی» نه تنها وجودشان در ایران اسلامی نفی‌شدنی نیست، بلکه در زیرپوست شهر حضور گسترده‌ای دارند و به اصطلاح حقوقشان توسط نظام اسلامی در حال تضییع است و از این طریق که این نمایشگاه را در مرکز اروپا که به قول خودشان مهد حقوق‌ بشر است برگزار کرده‌اند تلاش نمایند تا جمهوری اسلامی را به عنوان ناقض حقوق بشر معرفی کرده و به تبع آن مردم ایران اسلامی را تحت فشار قرار دهند.



در حالی مدعیان دموکراسی و حقوق بشر نظام اسلامی را متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند که خودشان دستشان تا مرفق به خون فرقه‌ی داودیه و همچنین انسان‌های بی‌گناه هیروشیما آلوده است.
خاطر نشان می‌شود که چندی پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی طی بیاناتی از بهانه‌ها‌ی مختلف دشمنان برای فشار به جمهوری اسلامی که یکی از آنان موضوعات به اصطلاح حقوق بشری است این چنین پرده برداشتند: «واقعيت ديگرى كه در كنار اين واقعيت بايد ديده شود، اين است كه وانمود مي‌شود اين زورآزمائى به خاطر مثلاً مسئله‌ى هسته‌اى يا مسئله‌ى حقوق بشر است؛ و اين دروغ است. دروغ بودن اين ادعا، يكى از واقعيت‌هاست. نه اينكه ما بگوئيم اين واقعيت است؛ امروز در دنيا كسى نيست كه باور كند آمريكا دنبال حقوق بشر است، دنبال حقوق ملت‌هاست؛ يا رژيم صهيونيستىِ نسل‌كش و كودك‌كش دنبال اجراى دموكراسى در كشورهاى دنياست. پرونده‌ى آمريكا، پرونده‌ى رژيم صهيونيستى، پرونده‌ى همين چند قدرت كه در مقابل جمهورى اسلامى قرار دارند، از لحاظ مسئله‌ى حقوق بشر و طرفدارى از حقوق ملت‌ها و حقوق انسان‌ها، پرونده‌ى بسيار سياهى است. شصت سال نسل‌كشى در فلسطين، نقض حقوق بشر نيست؟ دادن سلاح اتمى به دولت غاصب صهيونيستى، نقض صلح جهانى نيست؟ اينهایى كه اين كارها را كردند، مي‌توانند مدعى دفاع از صلح جهانى باشند؟ دادن سلاح شيميایى به كسى مثل صدام، نقض حقوق بشر نيست؟ كارهایى از قبيل آنچه كه در ابوغريب و گوانتانامو و افغانستان و عراق و نقاط ديگرى از دنيا به وسيله‌ى آمريكایى‌ها، به وسيله‌ى غربى‌ها، به وسيله‌ى انگليس اتفاق افتاده است، جایى براى ادعاى دفاع از حقوق بشر باقى مي‌گذارد؟ بنابراين اينكه اينها مي‌گويند مقابله‌ى ما با جمهورى اسلامى براى حقوق بشر است، دروغ است؛ اين هم كه مي‌گويند مقابله‌ى با جمهورى اسلامى براى سلاح هسته‌اى است، دروغ است؛ اين را ما اول با حدس بيان مي‌كرديم، بعد در مذاكرات و مبادلات بين‌المللى براى ما روشن شد كه آنها مي‌دانند جمهورى اسلامى دنبال سلاح هسته‌اى نيست؛ اين را باور كردند و قبول دارند، و واقعيت هم همين است؛ در عين حال مسئله‌ى سلاح هسته‌اى را مطرح مي‌كنند. پس ادعاى اينكه اين فشارها، اين تحريم‌ها، اين محاصره‌ها، اين دشمنى‌ها و خصومت‌ها به خاطر مسئله‌ى سلاح هسته‌اى و مسئله‌ى توان هسته‌اى است، يك دروغ است؛ اين دروغ بودن هم يك واقعيت است».
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار