یکی دیگر از خیانت های این حزب ضد کرد و منحله دست به یکی شدن رهبران آن با سازمان تروریستی و ضد بشری منافقین میباشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در پایین سندی را خواهید دید که نشان دهنده خیانتی دیگر از عبدالرحمن قاسملو را نشان می‌دهد. در این سند که در زیر مشاهده می‌کنید قاسملو که خود را مدعی حقوق پایمال شده هم‌وطنان کُرد می‌دانست طی نامه‌ای خطاب به سرکرده فرقه منافقین، رسما پیوستن حزب منحله دمکرات کردستان ایران را به شورای به اصطلاح ملی مقاومت اعلام می‌کند.

 


دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران
برادر مجاهد مسعود رجوی مسئول شورای ملی مقاومت
 برای استقلال و آزادی جمهوری دمکراتیک اسلامی ایران

با سلام و درودهای انقلابی و در تعقیب مذاکراتی که درباره شورا و هدفها و سازمان آن صورت گرفته است با در نظر گرفتن برنامه شورای ملی مقاومت و دولت موقت جمهوری دمکراتیک اسلامی ایران که به امضای مشترک شما و آقای بنی صدر منتشر گردیده است ضمن اعلام موافقت حزب دمکرات کردستان ایران با اصول کلی اعلام شده برنامه ی مذکور بویژه با تأکید بر اصل مقدس خودمختاری کردستان،رسما پیوستگی حزب دمکرات کردستان ایران را به شورای ملی مقاومت برای استقلال و آزادی جمهوری دمکراتیک اسلامی ایران اعلام میدارد.
نماینده ی حزب برای حضور در شورا جداگانه معرفی میگردد.
بی‌مناسبت نمیداند درودهای گرم و انقلابی برادران پیشمرگه و اعضای حزب دمکرات کردستان ایران را نثار قهرمانان مبارز و مجاهد که با خون خود هر روز و هر ساعت حماسه می آفرینند و تاریخ مبارزات انقلابی میهن عزیزمان ایران را بیش از پیش غنی می سازند بنمایم.
با اطمینان به پیروزی

دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران ـ عبدالرحمن قاسملو

پنجم آبانماه ١٣٦٠

سند بالا و اعلام آمادگی عبدالرحمن قاسملو دبیر کل وقت حزب منحله دمکرات برای همکاری و همراهی با فرقه منافقین در حالیست که  مدام از نشریه ها و سایت های حزب دمکرات  می بینیم و میخوانیم که عوامل این حزب شخص قاسملو را انسانی آزادیخواه و صلح طلب و رهبر مردم کُرد اعلام میکنند.

 

عبدالرحمن قاسملو در کنار مسعود رجوی

اعضای حزب دمکرات غافل از اینکه خیانت ها و کُرد فروشی آنها و رهبرانشان همیشه و در طول تاریخ برای ملت ایران به ویژه مردم قهرمان و غیور کُرد پنهان نبوده و با وجود سند و مدرک فراوان برای عموم مردم آشکار میباشد.

یکی دیگر از خیانت های این حزب ضد کرد و منحله دست به یکی شدن رهبران آن با سازمان تروریستی و ضد بشری منافقین میباشد. منافقینی که با همکاری سران حزب بعث عراق و شخص صدام بزرگترین جنایت‌ها را در حق مردم کُرد ایرانی و عراقی مرتکب شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار عدالت
۱۰:۴۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
این حرفا و مدارک جعلی هیچ وقت نمیتونه ذره ای از انسانیت و بزرگی شهید دکتر قاسملو رو کم کنه...وگرنه با نامردی و دروغ ترور نمیشد...
سلام و درود به روح پاکش
Iran (Islamic Republic of)
hadi mirzayi
۰۰:۱۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر قاسملو و رجوی و بنی صدر خائن،خیلی از مردم غیور کرد هنوز از جنایات قاسملو خبر ندارند،که دموکرات با لباس پاسدار کردها را مورد جنایت قرار می دادند و خونشان را به گردن پاسداران مظلوم می انداختند و باعث تفرقه بین شیعه و سنی میشدند.ولی کور خواندند ملت ایران هوشیار است.
Germany
ناشناس
۰۱:۳۴ ۲۳ تير ۱۳۹۷
مرگ بر مسعود رجوی و مریم رجوی . مرگ بر منافقین
United States of America
ساسان
۰۸:۲۱ ۲۸ تير ۱۳۹۶
خدا رو شکر که هر ۳ نفرشون به درک واصل شدند ،روح خبیثشان بسوزد در آتش جهنم.