توپچی:

مجمع در تاریخ مقرر برگزار می شود/ فدراسیون کم پول است

دبیر فدارسیون کشتی کشورمان گفت: با توجه به گذشت 22 روز از پایان ثبت نام کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون کشتی مجمع این فدارسیون 17 تیر برگزار خواهد شد.

محمدرضا توپچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه ارسالی از سوی وزارت ورزش به مدت 10 روز کاری ثبت نام از کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون کشتی صورت گرفت و در این مدت 13 نفر نام نویسی کردند.

وی در باره  تاریخ دقیق مجمع گفت: با پیگیری های صورت گرفته تا این لحظه طبق اعلام امور مجامع فدراسیون های ورزشی 17 تیر ماه زمان برگزاری انتخابات فدارسیون کشتی خواهد بود البته ممکن است در زمان برگزاری تغییراتی صورت گیرد.

توپچی درباره وضعیت مشکلات مالی و پرداخت نشدن حقوق معوق پرسنل فدراسیون نیزاظهار داشت: به هر حال همه فدراسیون ها با مشکلات مالی روبرو هستند وفدراسیون کشتی هم از این قاعده مستثنی نیست و باور کنید خود ما هم بابت این موضوع تحت فشار هستیم اما در حال حاضر چاره ای جزء تحمل نداریم.

وی افزود: در هرصورت پرسنل و کارمندان فدراسیون از خود گذشتگی فراوانی دارند و شرایط آنها را به خوبی درک می کنیم ،امید ورام طی روزهای آتی شرایطی فراهم شود تا آنها نیز به حق و حقوق خود برسند.

توپچی با اشاره به مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان آسیا عنوان کرد : مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان اول مرداد ماه در کشور مغولستان برگزار می شود که به عنوان سرپرست تیم های ملی کشورمان را همراهی خواهم کرد و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال مستحکم کردن روابط بامسئولان فیلا و شواری کشتی آسیا هستیم.

کاندید احراز پست ریاست فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای این پست دارد گفت: بدون شک اگر هدف و برنامه ای نداشتم اصلاً ثبت نام نمی کردم ، به هرحال به عنوان فردی که سالها با عناوین مختلف در کشتی هستم قصد دارم این بار به عنوان رئیس فدراسیون کشتی دین خود را به این رشته ادا کنم، البته فرقی ندارد که چه کسی به این پست می رسد مهم کشتی و اهالی این رشته هستند.

دبیر فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد:از آنجا که کشتی به عنوان ورزش اول کشور هموراه در میادین بزرگ افتخار آفرین بوده توقع وانتظارات مردم از این رشته بالا رفته در نتیجه فردی که در رأس فدراسیونی چون کشتی قرار می گیرد باید از هر نظر توانمندی لازم را داشته باشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار