با این روش‌ها "مُهره مارتان" را فعال کنید

پيشنهاد مي کنيم هرچه زودتر به جست و جوي مهره هاي تان برويد و اگر نداريد، حتما آن را تهيه کنيد! زيرا زندگي مشترک و رابطه زوجيت منبعي غني و سرشار از عواطف است، اگر شما بتوانيد در زمان هاي مختلف تشخيص دهيد همسرتان در چه حال و احساسي به سر مي برد، برگ برنده را يافته ايد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، چند سال از زندگي مشترک تان مي گذرد؟ چه تعريفي از زندگي مشترک تان داريد؟ روابط خودتان را با همسرتان چطور ارزيابي مي کنيد؟ آيا احساس مي کنيد همسرتان آن طور که دوست داريد شما را درک نمي کند؟ احساس مي کنيد که زندگي تان هيجان و شور روزهاي اول را ندارد و ...

متأسفانه تنها شما نيستيد که به اين احساسات، افکار و حالات دچار شده ايد، بسياري از زوج هاي جوان، ميانسال و سالمند هم چنين تجربه اي دارند.

بخشي از اين مسائل به خاطر اين است که شما «مُهره هاي مارتان» را پنهان و يا گم کرده ايد؟ اصلا فراموش کرده ايد که شما مهره مار داريد.

به سحر فکر کنيد، سحرخانم را مي گويم، شوهرش برايش مي ميرد، مي دانم با خودتان مي گوييد مردم، شانس دارند. شوهر سحر با شوهر شما خيلي فرق دارد. او هميشه و همه جا حواسش به سحر است، ولي شوهر شما به مهماني که مي رويد همه حواسش به گفت وگوهاي مردانه است. در دلتان کمي هم به سحر حسادت مي کنيد، وقتي مي بينيد با محبت و واژه هاي لبريز از مهر همسرش را صدا مي زند، با خودتان مي گوييد: ببين چه زباني دارد؟ و ...

آقا! با شما هستم، داشتيد به آقامحمود فکر مي کرديد؟ بين دوستان تان معروف است به زن ذليل. به او مي خنديد وقتي مي بينيد هر روز با وجود داشتن ۲تا بچه گوشي همراهش را بر مي دارد، از دفتر کار مي رود بيرون و در محوطه اداره چند دقيقه با خانمش صحبت مي کند و بر مي گردد. خوب است، فکر کنيد.

مااصلا نمي خواهيم به شما بگوييم به سحر يا محمود فکر نکنيد. اتفاقا مي خواهيم بيشتر و البته با دقت بيشتري به آن ها فکر کنيد. حتما شما هم به اين نتيجه مي رسيد که آن ها مهره مار دارند.

يکي از انواع اين مهره ها که مي تواند شما را محبوب همسرتان کند، هوش هيجاني است، قيمت آن زياد است، چون کارکردهاي فوق العاده اي دارد و اثر آن افزايش محبت شما در دل همسرتان است.

کافي است اين مهره را هميشه همراه خودتان داشته باشيد. تعدادي از عناصر تشکيل دهنده اين مهره را امروز به شما معرفي مي کنيم، استفاده هر کدام از آن  ها را به سليقه و انتخاب شما واگذار مي کنيم.

«ماير» و «سالووي» روان شناساني هستند که مهره مار (EI) يا همان هوش هيجاني را اين گونه تعريف مي کنند:«توانايي درک و فهم عواطف به منظور ارزيابي افکار و خلق و خو و تنظيم آن ها به گونه اي که موجب تعالي و رشد عقلاني - هيجاني شود.»

چه کساني از اين مهره مار استفاده مي کنند؟

کساني که مي توانند درک کنند که خود يا اطرافيان در يک لحظه خاص در چه حالت هيجاني به سر مي برند. دقيقا در همين لحظه است که اثر جادويي مهره مار بروز مي کند. اين درک و آگاهي بر قوه تشخيص اين افراد تأثير مي گذارد و آن ها قادر خواهند بود که عواطف و هيجاناتي مثل خشم، ترس، احساس گناه، احساس تنهايي و ... را از هم تشخيص دهند.

آثار ديگر اين مهره جادويي

با داشتن اين نيروي قدرتمند خواهيد توانست:
- با شناخت، تشخيص و دريافت حس واقعي و عواطف طرف مقابل در نظر او فردي باهوش، فهيم و دوست داشتني جلوه کنيد.
- راجع به عواطف خود يا طرف مقابل، استدلال کنيد. اين توانايي، چهره بسيار شاخص و قابل توجهي از شما خواهد ساخت.
- مهم تر از همه اين که مي توانيد عواطف تان را تنظيم و مديريت کنيد. لازم به توضيح نيست که در اين صورت چقدر قابل احترام و خاص در نظر ديگران جلوه مي کنيد.

اثر مهره مار بر روابط با همسر

پيشنهاد مي کنيم هرچه زودتر به جست و جوي مهره هاي تان برويد و اگر نداريد، حتما آن را تهيه کنيد! زيرا زندگي مشترک و رابطه زوجيت منبعي غني و سرشار از عواطف است، اگر شما بتوانيد در زمان هاي مختلف تشخيص دهيد همسرتان در چه حال و احساسي به سر مي برد، برگ برنده را يافته ايد.

مي توانيد دقيقا روي همان انگشت بگذاريد و موانع ارتباطي تان را بشکنيد. براي مثال همسرتان (خانم يا آقا) در محل کار به خاطر برخي اشتباه ها نتوانسته است، ارتقا بيابد و اين فرصت نصيب همکار او شده است. کمي فکر کنيد. احتمالا ممکن است او چه احساسي داشته باشد؟ به مهره تان نگاه کنيد. چه چيزي نشان مي دهد؟

بله، درست است اول بايد فکر کنيد اين اتفاق براي خودتان افتاده است. تأمل کنيد. به مسئله خوب نگاه کنيد. هم به افکار هم به احساسات توجه کنيد. آفرين. شما داريد به اثر جادويي نزديک تر مي شويد. مهره در حال پررنگ تر شدن است. به يافته هاي تان توجه کنيد: «همسرتان دلخور و عصباني است، احساس مي کند حقش ضايع شده است»، هنوز ادامه بدهيد. او احساسات ديگري هم دارد...

«حالا فکر مي  کنيد او از دست خودش هم ناراحت است به خاطر اشتباهاتي که داشته است»، «او کمي هم به همکارش حسادت مي کند يا به حال او غبطه مي خورد»، «خودش را سرزنش مي کند»، «احساس مي کند تحقير شده است» فکر کنيد، ديگر چه احساساتي مي توانيد در او کشف کنيد...

«نگران است نسبت به روابطش با همکارش در موقعيت جديد»، «احساس خسارت ديدن و پشيماني» و ... واي، اگر شما جاي او بوديد با اين همه فشار و احساس بد چه حالي داشتيد؟ چه نيازي داشتيد؟ به مهره تان نگاه کنيد...

پررنگ تر شده، درست است، نياز عميقي داشتيد، کسي کاملا شما را درک کند، دست هاي تان را بگيرد و به شما بگويد «مي فهمم، چقدر برايت سخت است». پس اين کار را بکنيد. به همسرتان نگاه کنيد. به او بگوييد که احساسات و حال او را مي فهميد. بعضي از آن ها را به زبان بياوريد. او را مطمئن کنيد که در شرايط جديد کنارش هستيد و مي تواند روي کمک هاي فکري شما حساب کند.

شرط استفاده از مهره مار

فقط يک شرط دارد! تصميم بگيريد خودتان را به اين نيروي جادويي بسپاريد. به اين موضوع فکر نکنيد که همسرم پررو مي شود، خجالت مي کشم، ديگران چه مي گويند؟ ما که به شما گفتيم ديگران چه فکري مي کنند.

آثار استفاده از مهره EI در روابط زوجين

- همسرتان شما را فوق العاده، فهيم، بي نظير و هميشه قابل اتکا مي داند. به شما افتخار مي کند و حاضر نيست هيچ وقت شما را از دست بدهد.

- شيوه هاي ابراز محبت و عشق ورزي در رابطه شما جان مي گيرد و بسيار پررنگ مي شود و باعث مي شود انرژي رواني عجيبي پيدا کنيد.
- احساس شادي و نشاط زندگي تان را در بر مي گيرد.
- توان مديريت اختلافات و تعارضات در شما به طور چشمگيري افزايش مي يابد.
- بهتر مي توانيد نيازها و خلاءهاي زندگي مشترک تان را پيدا کنيد و پيش از اين که مشکل ساز شوند آن ها را رفع کنيد.
سايت تبيان نوشت: «پژوهشگران دريافته اند زوج هاي شاد در مقايسه با زوج هايي که رابطه زناشويي و عاطفي خوبي با هم ندارند، احساس همدلي بيشتري نسبت به هم نشان مي دهند و نسبت به احساسات يکديگر حساسيت بيشتري به خرج مي دهند. »

در همين زمينه سايت روان مشاور هم مطلبي منتشر کرده است که در آن آمده است: « به اعتقاد مشاوران خانواده راه دستيابي به ازدواجي موفق و يک زندگي خانوادگي سرشار از خوشبختي بسيار ساده و سرراست است: «بايد بداني چه موقع معذرت خواهي کني و هنگامي که همسرت کار مورد علاقه ات را انجام نداد به روي خودت نياوري.»»

در ادامه اين مطلب آمده است: «پژوهشگران دريافته اند که ارتباط باثبات و معناداري بين توانايي ابراز صحيح عواطف و شادي هاي زندگي و روابط زناشويي مطلوب وجود دارد. زوج هاي خرسند در مقايسه با زوج هايي که رابطه زناشويي و هيجاني خوبي با هم ندارند، احساس همدلي بيشتري به هم نشان مي دهند و نسبت به احساسات يکديگر حساسيت بيشتري به خرج مي دهند.

 در مجموع و بر اساس يافته هاي مطالعات انجام شده، اگر زوجين از عواطف همسرانشان آگاه شوند و بتوانند عواطفشان را به صورتي واضح و آشکار به يکديگر اطلاع دهند و ابراز کنند، زندگي بهتري خواهند داشت. براي اين کار لازم است تا نسبت به علل، جوانب و پيامدهاي عواطف شان بر زندگي زناشويي شان آگاهي بيابند.» /خراسان

برچسب ها: مهره ، مار ، همسران ، باشگاه ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۹۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
مهره مار اصل هرکی از دوستان بخواهند موجود است افسون کردن مهره مار توی کتاب خطی نوشته بود طبق آداب دختر به سن بلوغ نرسیده باید بخونه ذکر مهره مار بسیار است ولی در کتاب قدیمی خطی برداشته شده تاثیر صددرصد داشته
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۰۰:۲۴ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
واقعا مهره مار راسته ؟تاثیر داره ؟لطفا واقعیتو‌بگید ممنون میشم چون من هیچ‌شانسی ندارم. کسی دوسم‌نداره سرهرکاری میرم نمیشه کلا وقتی میبینند منو نمیخوان بااینکه من زشت هم نیستم بداخلاق نیستم دروغگو نیستم ولی شانس ندارم‌کسی دوسم نداره دستم نمک نداره کارم نمیگیره تذ‌پاس سفره عقد میرم یه دفعه بهم‌میخوره کسی مستونه کمکم کنه
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۰۰:۳۲ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
مهره مار اصلی یکی از اشناهای من داره کف دستش که میگیرتش نبض میزنه و دست رو هر کسی میزاره همون لحظه عاشقش میشه و قبلا یه وانت داشت الان دوتا تریلی داره میگفت از یکی گرفته بنام شیخ محمد نامدار اسم گالری شانس هست ولی ادرسشو گم کرده.هر چی توی گوگل گشتم پیدا نکردم ولی هنوز دنبالشم.گفت یه مهره ای داره خاصن در نانوایی نان میسوزه.مستقیم از هند میگفتن میاره.تو ایران فقط ایشون میاورده از قدیم.اگر کسی اصلی سراغ داره ۲جفت میخوایم لطفا کمک کنید.عالی مهره اش شکلشم از برنج بزرگتر
Iran (Islamic Republic of)
سام
۲۱:۲۵ ۲۵ تير ۱۴۰۲
سلام مهره ماره اگه وقتیکه میریم دستشویی گردنمون باشه باطل نمیشه وخیس هم نشده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۲ تير ۱۴۰۲
سلام کسی هستی دعای مهره مار رو بخونه
Iran (Islamic Republic of)
ثارالله اردشیری
۱۰:۵۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام اگر می‌خواهید بدونید مهرها اصل هستن. روی انگشت اشاره هر دو دست بذارید و چند بار انگشت ها رو به هم نزدیک و دور کنید طوری که به هم برخورد نکنند بعد حالت دورانی دور هم بچرخانید وبعد انگشت ها را دوباره روبروی هم قرار بدید اگر مهره‌ها به لرزش افتادند و به طرف هم کشیده شدند مهره اصل است . و خواهششششششا زن...........ها مهره مار نخرند چون زندگی آنها را نابود
می‌کنننننننننننننننننننننننننند.
Iran (Islamic Republic of)
ثار
۱۰:۵۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام اگر می‌خواهید بدونید مهرها اصل هستن. روی انگشت اشاره هر دو دست بذارید و چند بار انگشت ها رو به هم نزدیک و دور کنید طوری که به هم برخورد نکنند بعد حالت دورانی دور هم بچرخانید وبعد انگشت ها را دوباره روبروی هم قرار بدید اگر مهره‌ها به لرزش افتادند و به طرف هم کشیده شدند مهره اصل است . و خواهششششششا زن...........ها مهره مار نخرند چون زندگی آنها را نابود می‌کنننننننننننننننننننننننننند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
سلام مهر مار چطور مردشون کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
مهره مار را باید ببرید پیش دعا نویس ماهر که مهره را داخل دعای مخصوصش بزاره و نام شخص مدنظرکنه و مهره نبایدخیس بشه نبایدبشکنه باطل میشه هنگام خواب شاه مهره مار را دربیارید مغناطیس بالایی داره اعتقادداشته باشیدجواب میده مهره بایدحتماگردن باشه روی بازو یاتوی جیب یاکیف نزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۲۳:۵۱ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
سلام اگه مهره مارمون گم بشه باید چکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
نسییی
۲۱:۳۸ ۰۲ تير ۱۴۰۱
سلام
آیا مهره مار راباید دعا بدهیم ک قبلا پیش فامیلمون بوده آلن به من داده باید دعاش بدم؟؟؟
باید چه چیز هایی کنارش باشع برنج یا گندم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۰۱:۳۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
آیا آب مهره مار را باطل میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
میخواستی طرقه فعال کردن مهره ماربگیدفقط تعریف خشک خالی
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۰:۲۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
سلام آیا با مهره ما ر در نانوایی بروی به قول قدیمیا ناها در تنور نانوا میسوزد
Iran (Islamic Republic of)
Padiz
۲۲:۲۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
نون نمی سوزه خمیر به تنور نمیچسبه و می افته
این یک روش روش دیگه میزاری تو سرکه اگر حرکت کردن و جفت شدن اصل هستن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۳۶ ۱۴ دی ۱۴۰۰
به نام زدن یا همان افسون چهار مرحله داره هر کدوم از مراحلش بخورات خاص خودشو داره .اونم باید توسط افراد خبره انجام بشه
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۰۴ آبان ۱۴۰۰
سلام کسی سراغ دارید دعای عقد مهره مار انجام بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
سلام من شنیدم میگن اونای که خرمهره دارن برای استفاده ازاون نوچ نوچ کنن تا راه بیفته ....آیا برای مهره مارهم باید چیزی کلمه ای بگی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۳:۲۳ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
چرا دروغ میگین ؟ اصن روشی نگفتین که بشه فعال کرد یکم چرندیات به درد نخور نوشتین مزخررررررف
Iran (Islamic Republic of)
میرابراهیم جعفری
۲۰:۵۶ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
سلام
من مهره ماراصل آکابوقاندا
دارم ولی روش دعا نخونده شده چطور این کار رو انجام بدم فرد خاصی رو هم در تبریز نمیشناسم
Iran (Islamic Republic of)
پویا خواجوی
۰۹:۰۴ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
من یه آشنا دارم خودم از بیرون گرفته بودم گفت اصل نیس انداختم بیرون خودش اصلشو داد و به نامم زد کارش حرف نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۲ تير ۱۴۰۰
سلام
دوستان توجه کنید
مند۵۰ سال و خوده سن دارم
عزیزان مخصوصا نوجوانان وجوانان ساده دل و قلب پاک ودل پاک دارن
چیزی به نام مهره مار .که از خود مار باشه، نداررررریم خاطرتان هزار هزار جمع.من دوست مار گیر داشتم باهاش مار هم گرفتم.پوست مار داشن به اندازه فرش که فروخت به کشورای عربی .تمام عمرش مار گیر بوده.اطلاعاتش هم زیاد بود وبا تجربه ودوستای هندی هم داشت .مار مهره نداره.اگر کسی هم قبول نداره حرف من رو بره از مار گیر های حرفه ای بپرسه .د.این های که تو بازار هست درست کردنیست معدنی تو سرکه بندازی به حرکت در میاد باور نکن عمرت رو حدر نده.وسلام خود دانی.
Canada
ناشناس
۰۱:۱۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
سلام درود این عکسهایی که می‌بینید همه صدف هستن معروف به صدف شیوا و مهره مار اصل هیچ وقت کسی پیدا کنه به شخصی نمیدن موارد جفت کردن صدف یکم مشابه به جفت کردن مهره مار هست پس گول نخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
سلام هرکس کار داره زنگ بزنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
به نظرتون با وجود تمام سختی های بدست اوردن مهره مار وخطرهای پیش روی ان..
و ارسال از هندوستان تا برسه ایران و غیر
ایا این هزینش بین صد تومن تا پانصد تومن هست
خودتان قضاوت کنید اصل یا غیر اصل و میفهمید
تاره تو سایت و غیر ببینید یارو عمده میفروشه
چقد مهره باید داشته باشه
از سایت و غیر نخرید لطفا همش سنگ تراش هست
Germany
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
آیاوقت خواب میشه مهره ماررازیرمتکای خواب یعنی زیرسربگذاریم وواقعیت داره درخواب خودشو ظاهرکنه ومثلابعدازبیدارشدن بفهمم فایده مهره چیست؟لطفاجواب دهید
Iran (Islamic Republic of)
فرناز
۲۱:۰۹ ۱۶ دی ۱۳۹۹
مهره مار دارم ولی به نام نزدم مبلغ زیادی هم میخوان به نام بزنن لطفا دعاشوبزارین تا خودمون انجامش بدیم اگر تو قران های قدیمی پیدا میشه بگین خودمون بگردیم پیدا کنیم چون همه میگن شانس میاره منم به این شانس نیاز دارم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۵:۴۳ ۰۱ آبان ۱۳۹۹
ایا یک دانه مهره مار ودوتاشاخهایش خاصیتی داره یانه
United States of America
بنده خدا
۰۵:۲۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
سلام علیکم ان شاالله دعا کنید کتاب پدر بزرگم را پیدا کنم برای شما بزرگواران دعا بنویسم به اذن الله تا مشکلات شما بزرگواران تمام شود بزودی خبرنامه می کنم کدام شهر اردبیل نمین
Iran (Islamic Republic of)
معروف
۱۶:۴۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
سلام من مهره مار دارم نمی‌دونم چیکار کنم همراهیم کنید تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
سلام
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۱۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
چرا جواب مردم رونمیدید
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۱۶:۲۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
آیامار افعی مهره داره؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام من مهر مار دارم چه دعایی باید بخونم برا بنام زدن
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۰۱:۰۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
من مهره مار خریدم واقعاا تاثیرشو بعد یه مدت میبینی ولی دعاشم باید بخونی
Iran (Islamic Republic of)
میکاییل
۲۱:۲۳ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
سلام شما از کجا تهیه کردین میشه راهنمایی کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام مهره مار دارم بنام یکی می خوام بنامم کنم باید چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
یگانه
۱۶:۲۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام مهره مار دارم دعاشو میخام
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۰۶ ۱۶ تير ۱۳۹۹
سلام مهره مار دارم چطونه ازشون استفاده بکنم؟چیکار کنم که هرچ زود تر بهم کار بدن
Japan
****
۱۳:۴۰ ۰۳ تير ۱۳۹۹
جوابمو ندادین مهره مارم شکسته اگه سایتتون سرکاری نیست و کارتون واقعا درسته لااقل بگید دعاش چیه شکستش جواب میده؟؟
Japan
****
۱۳:۲۲ ۰۳ تير ۱۳۹۹
سلام امروز دیدم یکی از مهره ها شکسته هیچ دعایی ندادم روش بخونن فقط خودم روش ایه الکرسی شش قفل و دعای محبت و چندتا دعای دیگه خوندم خیییییییللیییییی ناراحتم بهم بگید چکار کنم با شکستنش کلا ناامید شدم تازه سفارش دادم از پاکستان اوردن حالا یکیش شکسته دعاشم که هرچی گشتم پیدا نکردم اخه چرا الکی هی میگید بزن فعالش کن خب با چی فعالش کنیم حالا هم که شکسته بگید جوار کنم اعصابم خرد شده
India
Nabila Mehr
۲۳:۰۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
با خر مهره چطوري ميتوانيم شخصي كه ما عاشقش هستيم و از ما خيلي دور است البته يك كشور ديگري است مجذوب و ديوانه خود بسازيم لطفاً توضيحات بدهيد ممنون تان
Iran (Islamic Republic of)
تیارا
۱۵:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
مهره مار من کا.ر نمیکنه باید چکار کنم خیلیم بدبختی دارم. راهنمایی کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
السا
۰۰:۲۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام من مهره ماردارم هم مهرخر واسه همین یک سر زدم به اینجا کسی دعوانویس خوب سراغ دارم ممنون میشم
Netherlands (Kingdom of the)
عظيمي
۲۳:۲۸ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
مهر مار دارم چطور طلسم رو روش بخونم و بنام خودم بزارمش تا فعال بشه ???? لطفا جواب بدين
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۹:۴۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
دعا برای فعال کردن مهری مار
Germany
ناشناس
۰۳:۴۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام
یکی بمن جواب بده میخوام مهره مارمو بنام بزنم چه دعایی بخونم لطفا بهم بگید
Germany
ناشناس
۰۳:۴۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام مهره مار دارم چطور فعالش کنم تن دعا یا عقدش چیه
Iran (Islamic Republic of)
خسرجي
۰۲:۲۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام
براي دريافت از اطلاع مهره مار وانواع مهره و...
Iran (Islamic Republic of)
شقایق
۰۰:۵۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام من ۵ ماه میشه که مهره مار خریدم اما احساس می کنم نیرو مهره مار به من نمی یاد مشکلاتم بیشتر شده چکار کنم که طسم مهره مار باطل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۴ دی ۱۴۰۲
مهرمارشیطانی است ازخود دور کن بنداز بره
Iran (Islamic Republic of)
یحیی نوروزی
۱۰:۳۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام مهره ماروشاخ ماردارم چطورفعالش کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام میخوام مهره دارم فعالش کتم جکاربایدبکنم
Iran (Islamic Republic of)
لیلا احمدی
۱۱:۵۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواستگار ندارم توی خونه مون کسی رفت و آمد ی نمی کنه دوست نداریم هرکسی منوببیند غیبت منومی کند هرکس مارو ببیندازمامتنفرمیشودپدرم مشتری ندارد 40ملیون قرض داریم پول خرید مهره مار را نداریم دشمن زیادی داریم
Iran (Islamic Republic of)
ااهواز
۱۳:۲۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
برادرشما ازاهواز. فقط وفقط وفقط وفقط به خدا ونیت صاف وهمیشه نماز به وقت بلاخص نماز صبح تاطلوع خورشید بعدازنماز صبح ۱ساعت همیشه قران بخون باتسبیح استغفرالله کن. الحمدلله کن. اگر نتیجه نگرفتی بعداز یکماه بهم بگو. مهره مار چیه.
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۰۰:۴۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
آدرس بده خودم میام خواستگاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
مهره باید باشه تا دعا روش خونده بشه کار هرکس نیست خوندنش داداش باید عقد کنی با مهره بعد که عقد کردی مهره تو کف دستت هم که باشه اگه دور بزاری نزدیک بهم میشن
Spain
محمد
۰۵:۰۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
مهره مار اصل دارم تازه ګرفتمشون هنوز بنام نشدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام من مہرہ مار میخوام ک دعاشم برام فعال کنن
کمکم کنید ممنون
Germany
Zahra
۱۸:۰۸ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
سلام من به تازگی مهره مار با پایه اصلی و شاخ و یه تیکه پیشانی گرگ گرفتم برای فعال کردنش یه دعایی بود روی دایره برنجی نوشته بود زیر لب دعایی خوند اسم خودم و پدرم و مادرم توی پارچه سبزی به همراه ماش و فلفل سیاه توی گردنم انداختم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۲:۰۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
ایا مهره ی مارا همیشه باید همراه داشت
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۳۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
سلام من تو کار فروش مهره ی .مارهستم .هرکی خواست درخدمتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۳۱ تير ۱۳۹۹
چند قیمتی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
سلام
دوستان عزیز مهره مار دونه برنجی یا کله گنجشکی اصل است
مهره مار اصلش نطفه س و کل و ظاهرش کاملا متفاوت
Iran (Islamic Republic of)
مجیدی
۲۱:۵۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
سلام چجوری مهره مار را تهیه کنم ادرس میخواستم...؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۴۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
دارم مهره مار خواستی بگو ارسال کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سلام اگه چهار تا مهره مار داشته باشی اما ندونی کدوم ها باهم جفتن باید چی کار کنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
تو سکه بزارشون هرکدم جفت خودشو پیدا میکنه سرکه انگور باشه بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سلام اگه چهار تا مهره مار داشته باشی اما ندونی کدوم ها باهم جفتن باید چی کار کنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۴ دی ۱۳۹۸
من توی قم گیر آوردم میگه خودش امتحان کرده توی بسته گذاشته ۵۰۰هزارتومن میفروشه منم دنبال دعاش میگردم که چندین ایه از قرآنه و زمان میبره خوندنش چون من قبلا داشتم عالی بوده ازم دزدین البته من ۵سال داشتم بدون دعا بود و کار میداد بعد از ۴سال دعاش رو خودم خوندم پول ندادم دعا نویس که بدزدتش
Iran (Islamic Republic of)
پرستو محمودی
۱۱:۳۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
مریوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
مریوان تو خدا کمکم کن من حال یک ماه دارم مهری مار بخدا اسیر نکرد شوهرم چکار کنم چه دعای بخونم بهم بگو جون هر کی دوست دارس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
میشه دعاشو به منم بگین که چیه ' شمارو چه جوری پیدا کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۱ دی ۱۳۹۸
دعای اون ۴قل بعد اسم مادر واسم شخص وبعد ایت الکرسیه
Iran (Islamic Republic of)
لیدا
۲۳:۰۰ ۰۳ دی ۱۳۹۸
من مهره مار تازه گرفتم ولی نمیدونم برام دعا خونده شده یا نه و تا چه مدت باید نگهدارم میشه راهنمای کنید
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۴ آبان ۱۳۹۸
چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۰ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
سلام هر کس مهره مار شرطی میخواد براش میفرستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۰ دی ۱۴۰۲
چند
Iran (Islamic Republic of)
ساناز
۱۹:۴۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
سلام دوستان عزیز.تا خداوند نخواهد و مصلحت ندونه اتفاقی نمیوفته.ولی کسانی که به دعا اعتقاد ندارن.پس در زمانهای قدیم این همه دعا جادو چطور انجام میشد.حتی تو قران هم اومده.حالا بستگی داره که کسی که کار دعا رو انجام میده از پس اینکار بر بیاد .من خیلی پرس و جو کردم و 3 ماه میشه مهره مار رو تهیه کردم.از ماسوله.واین اقا از ادمهایی هستند که من بهشون اطمینان دارم.از پاکستان براشون اوردن.مهره مار بوا هست.که کوچیکه.و 2 هفته مونده بود 40 روز تموم بشه.من کامل متوجه شدم که چه چیزهایی اتفاق میوفته.و خیلی خوشحالم.هر چند همه چیز دست خداست.ولی این حقیقت داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
باعث تاسف چرا انقدر به این حرفها گوش می دید بالاتراز هرچیزی که روی زمین زمان هست خداوند بزرگ پناه به خدا بردن بهتر هزارن مورد ازاین حرفها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
سلام مهره ی دارم تقریبا گردی دایره ی نمیدانم چ مهره ی و بدرد چ میخوره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۰۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
من مهره مار دانه برنجی رنگ مشکی دارم داخل آب که میذارم صدا میده تو شیر هم که بذارم میبنده.از هند واسم آوردن.آیا این اصله؟؟؟لطفا یکی راهنمایی کنه.؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۲:۳۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
سلام من دو سه تا مهره مار خریدم ولی نتیجه‌ای ندیدم تو را خدا بگید چیکار کنم چطوری فعالش کنم الان نزدیک شیش ماهه پیشمه ولی نتیجه‌ای ندیدم تو را خدا بگید تورا قسمتون میدم به این ماه عزیز بگید
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۵۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
من دوتا مهره مار برام آوردن. مجانی. اشنابود. اندازه ناخن شستم. رنگ برنج کرمی. نیم دایره. بعد دعاشو دادم خوندن. دستم بود واقعا تاثیر داشت برام. وعضم خوب. ولی گمش کردم. چندسال پیش. الان دوباره پیداش کردم ولی یکیش شکسته نمیدونم عمل میکنه یانه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
من مهره ماراصل دارم ولی اثر ی نمیبینم لطفا راهنمایی کنید ودعایی که میگن بهم بگین ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
فقط باید دلت پاک باشه
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۰:۰۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
من هردورودارم دعاش گرونه چطورمیشه دعاهاشوگرفت
United States of America
علی عرفان
۱۷:۲۸ ۲۳ تير ۱۳۹۸
سلام ببخشید چطوری میشه دونست این مهره کار میکنه یا نه یعنی زنده است یا مرده
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۱۵:۴۰ ۱۵ تير ۱۳۹۸
سلام من کارم فروش مهره مار و فال هست تو تلگرام کانال دا م
مهره مار اصل هندی دارم ک از هند خودم میارم با قیمت عالی نسبت به اصل بودنش به تمام نقاط ایرانم رایگان پست میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۰ تير ۱۳۹۸
سلام ادرسه تلگرامت یا شمارت بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
سلام لطفا شماره تلفن بفرست
Iran (Islamic Republic of)
میکاییل
۲۱:۳۳ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
سلام لطفا تلفن تماستون رو بدین
Spain
کیوان
۱۵:۰۶ ۱۵ تير ۱۳۹۸
سلام من مهره مار اصل هندی میفروشم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۲۲ ۰۳ تير ۱۳۹۸
دوستان مهره مار واقعیت داره مهره مار اصل به شکل جو هست و دو سر ان کُل هست بهترین راه تشخیص اصل بودنش انداختن در شیر گاو هست ک شیر بعد از 1 الی 2 ساعت سفت میشه و راه بعدی نانوایی هست وقتی ببرین جلو نانوایی در همون لحظه نان نانوایی میسوزه
Iran (Islamic Republic of)
Radman
۱۹:۳۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
نانوایی نیست و تنور گلی که ببری نان میندازه .بهش میگن دانه برنجی .و لارستان فارس هم یکی هست میفروشه
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۲۰:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
اینهمه حرف زدید اه اه .یکی قشنگ‌دعاشو بگه
Iran (Islamic Republic of)
پو
۰۰:۰۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
من بابام مهره مار را فعال کرده ایا اگه من هم دست بگیرمش روی من هم تا ثیر
داره اگه میدونی جوابم را بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۹ تير ۱۳۹۸
سلام بله ولی 20درصد
Japan
بلوچی
۱۸:۲۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام دوستان استادم مهره مار فعال میکنه تعویذم مسده هرنوع که بخوای برای هر مهره ۱۰۰تومان میگیره تاحالا چن تای فعال کردیم خداروشکر خوب شدن و تا چهل روز بعد اثرشو میبنی هرکی خواست درخدمتیم تلگرام تعویذ هم میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
بیزحمت شماره بده پیدات کنیم
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۶:۰۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
مهره مار اصل صدفی نیست مانند برنج است یک جفت هرکس اصلش وخواست من دارم،هرکسی هم نمیتونه دعاش وبخونه باید پیش ملا معروف اونم سراغ دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
سلام مهره مار دارید من می خوام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۲۹ دی ۱۳۹۷
خرافات است دوستان کار بایدخدا درست کنه
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۷:۳۱ ۲۰ دی ۱۳۹۷
ایامهره ماربه قیمت ۲۶۰ تومان اصل است
United States of America
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۵ دی ۱۳۹۷
هرکه مهر مار اصل خواست تلگرام بشرط اصل
United States of America
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۲ دی ۱۳۹۷
مهره مار اصل هرکه خواست بگید
Iran (Islamic Republic of)
nasrin
۲۱:۴۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
سلام هر نیت که دارین،از خدا بخوان خالصانه وچند قدمی تلاش کنین سپس توکل کنین بخدا. اگه به آرزوتون برسین رحمت و اگ‌نشد حکمتی داشته که بنفعتون بوده. یادتون نره مهره مار رو هم خدا آفریده و تا خدا نخواد اثری در زندگیتون نخواهد داشت.
زندگیتون سرشار از نور الهی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
میگن اگه راس نباشه خطرناکه وای من میترسم یبارم حواسم نبودشستمش اشکالی نداره ک؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
میگن اگه راس نباشه خطرناکه وای من میترسم یبارم حواسم نبودشستمش اشکالی نداره ک؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۱۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
دعای مهره مار چیه ،،کسی میدونه ،،،پیش یکی رفتم ،،خیلیها بهش اعتقاد دارن ،ازش پرسیدم اقا جریان مهره چیه ،،گفت همش خرافاته ،،،
Germany
سهیل
۲۲:۵۴ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
سلام تو زندگیم خیلی مشکل دارم از سر ناچاری مهره مار گرفتم ولی میگن باید با دعا فعال بشه لطفا هر کی دعاشو داره خواهشا واسه کمک به من برام بفرسته
سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
مهلا
۱۱:۲۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
سلام من مهره مارباشاخ و2تالوبیامانندسیاه رنگ دارم ولی اثرنکرداینهاهمه الکیه تازه دعاش هم خوند100هزارپولش دادم3ماه باخودم داشتم هیچ کاری برام نشدهمه الکیه باورنکنید
Iran (Islamic Republic of)
Sepid
۲۳:۴۰ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
سلام دعا رو ک همینطوری نمیدن منم خواستم فعال بشه حدودا ۱۰۰تومن هزینه دعا هست ک مهره ما رو بنامت میکنن حالا اگه خواستین آیدی تلگرام اون آقا رو بهتون میدم
Iran (Islamic Republic of)
حدیث
۰۹:۵۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
سلام لطفادعایاهمون موکل مهره مارمیخوام خواهش
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۰۱:۴۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
من یه جفت مهره خردارم از افغانستان آوردن قیمت مناسبه هرکی خاست به شماره زنگ بزنید
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۰۱:۴۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
من یه جفت مهره خردارم از افغانستان آوردن قیمت مناسبه هرکی خاست به شماره زنگ بزنید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
رضا
۰۴:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
سلام میخوام چند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
سلام من فرج كفتاردارم ممنون ميشم بگيدچه جوري باهاش كاركنم دعاش چه جوري
Iran (Islamic Republic of)
n. h
۰۱:۴۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۷
سلام دوستان من مهره اصل دارم خودم از پاکستان کرفتم هر کی بخواد میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۶ مهر ۱۳۹۷
من می خواهم
France
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
درود
لطفاً قيمتش رو بگين
من خريدار هستم بزرگوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
اگه.خوب چرامیفروشی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۴۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
سلام هرکی دعای مهره مارداره برام ارسال کنه پولش هرچقدربشه میدم
Iran (Islamic Republic of)
Alimasoodi
۱۷:۱۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام من دعا ها دارم
Iran (Islamic Republic of)
سلام بزنگ تا دعارو بهت بدم
۰۲:۲۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
من دارمش استاد دعانویسی هستم بزنگ درخدمتم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۴۴ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
سلام.مهره مار دارم.اگه کسی خواست تلگرام پیام بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
سلام من مهره مار دارم اما هرچی دنبال دعا یا افسون میگردم نیست و پیدا نمیکنم
لطفا برام بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
سلام‌ من تارگی مهره مارخریدم گفتن تا چهل روز باید صبرکنم بعد نتیجه شو ببینم
Iran (Islamic Republic of)
ابراهيم
۰۴:۵۲ ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
سلام.
دعا های مهره ی مار رو هرکسی داره لطفا واسم بفرسته ممنون دارتون میشم
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۰۲:۰۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
خواهشن هرکی دعای مهرمار داره رابفرست برامن ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
خیلی جالب هست
۱۲۳۴
آخرین اخبار