عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: انتظار مجلس از رئیس جمهور منتخب؛ انتخاب کابینه‌ای کار‌آمد، دارای تجربه و توان بالا است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌پور اظهار داشت: دولت آینده باید با تدبیر و اعتدالی که شعار آن را به مردم داده است در عمل بسیاری از خودمحوری‌ها و واگرایی‌ها را به هم‌گرایی و همدلی بیشتر تبدیل کند تا حرکت کشور امید‌بخش باشد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس یادآور شد: تاکنون هیچ نشستی در زمینه انتخاب و معرفی فرد خاص برای کابینه بین دولت و مجلس انجام نشده و قرار است در آینده نزدیک با تشکیل جلسات مشترک و کمیته ویژه همکاری مجلس و دولت تلاش کنیم تا برخی از تعاملات و هم‌فکری‌ها به ثمر بنشیند.

حقیقت‌پور گفت: انتظار مجلس انتخاب کابینه‌ای کار‌آمد، دارای تجربه و توان بالاست چرا که یکی از خطیر‌ترین رسالت رئیس جمهور منتخب در یک‌ماه آینده انتخاب کابینه منطقی، خردگرا، اعتدالی و پایبند به احکام و شریعت اسلامی است.

وی عنوان کرد: در آینده نزدیک هم با حضور نمایندگان در دفتر روحانی و هم حضور منتخب مردم در مجلس تعاملات دو جانبه آغاز خواهد شد و قطعاً این تعاملات مثبت و سازنده خواهد بود و ما تلاشمان را به کار می‌گیریم تا ثمره و نتیجه این نشست‌ها مفید به حال مردم باشد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: انتظارات مجلس از دولت جدید انتظارات حقیقی مردم است که منتظر یک تحول جدی در حوزه مدیریتی و حل مشکلات هستند که امیدواریم دولت آینده بتواند با همراهی قوای دیگر در رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم به‌ویژه در حوزه اقتصادی و معیشتی اقدام عاجل را انجام دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: ‌قطعاً بعد از مراسم تحلیف و آغاز به کار دولت مجمع نمایندگان شمال غرب و استان اردبیل دیداری با رئیس جمهور منتخب خواهند داشت تا نقطه نظرات و دیدگاه‌ها مطرح شده و بیشتر مورد توجه قرار گیرد/س.

برچسب ها: اردبیل ، کابینه ، رئیس ، جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.