آقامحمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

صداي عدالت ايران با قطع ماهواره‌ خاموش‌شدني نيست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: فرهنگ انقلاب اسلامي ايران در دنیا رسوخ کرده و غرب با قطع ماهوار‌ه‌های ایرانی نمی‌تواند جلوی صدای حق و عدالت جمهوری اسلامی ایران را بگیرد.

"ابراهیم آقا‌محمدی" نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به قطع پخش شبکه‌های ماهواره‌ای ایران توسط شرکت خدمات ماهواره‌ای اروپایی و آمریکایی گفت: این اقدامات از سوی غرب نشانگر این است که ادعای آن‌ها در بحث حقوق بشر و آزادی بیان دروغی بیش نیست.

 وی ادامه داد: حقوق بشرِ تعریف شده از سوی غرب فقط در راستای منافع خود آن‌ها است و غرب به  هر صدایی که بیانگر حق و عدالت باشد و جنایات آن‌ها را نشان دهد روی خوش نشان نمی‌دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: غرب با تکیه بر آزادی بیان به راحتی به ائمه اطهار (ع) اهانت می‌کند اما تحمل اینکه با صدای منطقی و استدلال به چالش کشیده شود را ندارد.

آقا‌محمدی ادامه داد: صدای جمهوری اسلامی ایران که منادی عدالت، ظلم‌ستیزی و بیان حقیقت است ریا‌کاری غرب را افشا می‌کند و آنها در‌صددند با قطع شبکه‌های ماهواره‌ای ایران جلوی ترویج عدالت را بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگ انقلاب اسلامي در دنیا رسوخ کرده و غرب با قطع ماهوار‌ه‌های ایرانی نمی‌تواند جلوی صدای جمهوری اسلامی ایران را بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار