تابش:

آرزوی موفقیت برای خلعتبری در باشگاه عجمان داريم

قائم مقام باشگاه سپاهان اصفهان گفت: خلعتبری با باشگاه عجمان امارات قرارداد بسته و از این پس بازیکن این تیم است و ما برای او در این باشگاه آرزوی موفقیت می کنیم.

محمدرضا تابش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خلعتبری با باشگاه عجمان قرار دادش را ثبت کرده است و تمایل دارد که در این باشگاه بازی کند و ما دیگر ادعایی برای این بازیکن نداریم.
برخلاف گفته های باشگاه عجمان اعلام کرده است که ما این قرارداد را قبول نداریم.

قائم مقام باشگاه سپاهان اصفهان افزود: سازمان لیگ نیز اجازه ندارد از نظرقانونی بازیکنی را مجبور کند که در لیگ دیگری نتواند بازی کند و سازمان لیگ هم تنها به بازیکنان توصیه کرده بود تا زمانی که اسم این لیگ خلیج عرب است  در آن بازی نکند و تصمیم با خود بازیکنان است.

وی درخصوص قرارداد باشگاه سپاهان با خلیل زاده و شکایت باشگاه مس کرمان افزود: ما با خلیل زاده در صورت مشاهده رضایتنامه قرارداد امضا کردیم و در کمیته انصباطی هم در این خصوص پاسخگو خواهیم بود.

تابش در خصوص وضعیت تمرینات بیان کرد: بازیکنان زیر نظر مربی اسلوونی تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و فردا به  ایران باز می گردند و تمریناتشان را در باغ فردوس محل تمرینات خود باشگاه پیگیری خواهند کرد و در این اردو جواهیر سوکای دچار یک مصدومیت شدید
شده است که مدت بهبود آن مشخص نیست.

وي در خصوص وضعیت نقل و انتقالات این تیم بیان کرد: هنوز بازیکن جدیدی را جذب نکرده ایم و سهمیه لیگ ما تمام شده است و برای بازیکنان آزاد و خارجی جای خالی داریم که با توجه به شرایط موجود عجله ای برای جذب بازیکن جدید نداریم و با بررسی و تحقیق این کار را خواهیم کرد.

تابش در ارتباط با یادگیری این تصمیم برای لیگ سیزدهم اظهار کرد: باشگاه سپاهان بر خلاف بعضی از باشگاه های دیگر ابتدا با سر مربی قرارداد بست و پس از آن با توجه به نیاز و نظرات سرمربی بازیکنان موردنیاز را در پست های مختلف جذب کرد و خداروشکر از این وضعیت راضی هستیم و هدفمان برای فصل آینده حضور در آسیا و جایگاه مناسب در این مسابقات است.

قائم مقام باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص بازی های تدارکاتی این تیم بیان کرد: در ایران قطعاً با توجه به تعویق شروع چند بازی تدارکاتی را خواهیم داشت تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار گیرند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار