سردار نقدی در نشست سراسری سازمان بسیج رسانه:

انتخابات 24 خرداد عدالت و امانت‌داری نظام را اثبات کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری، عدالت و امانت‌داری جمهوری اسلامی بیش از پیش اثبات و در داخل کشور باعث اعتماد‌سازی شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، اولین نشست سراسری سازمان بسیج رسانه در تهران،با حضور سردار "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین، "عاطفی" رئیس سازمان بسیج رسانه، "مرتضی نبوی" عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از فعالان رسانه‌ای برگزار شد.

سردار نقدی طی سخنانی در این نشست، با بررسی روند تاریخی دشمنی‌های استکبار با نظام جمهوری اسلامی ایران، ارزش‌های آن و جریان‌سازی تبلیغاتی غرب گفت: انتخابات 24 خرداد همه بافته‌های دشمنان از فتنه 88 تاکنون را از هم گسست.

وی تأکید کرد: انتخابات امسال ریاست‌جمهوری، صداقت و امانت‌داری ایران را به رخ دنیا کشید و در بُعد داخلی هم اعتماد ملت به نظام را تقویت کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره جنگ رسانه‌ای غرب علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: هم‌اکنون 120 شبکه فارسی زبان در دنیا وجود دارد که اعتقادهای مردم را هدف قرار داده است و در این جنگ بسیار هماهنگ رفتار می‌کنند.

معاون فرمانده کل سپاه در امر بسیج افزود: در این جنگ(تهاجم رسانه‌ای) به افراد متخصص نیاز داریم تا با مقابل این تهاجم بایستند.

سردار نقدی درباره دور‌نمای بسیج رسانه گفت: با اقداماتی که در این مدت در بسیج رسانه انجام شده توانسته‌ایم انسجام افراد متخصص در زمینه مبارزه با تهاجم رسانه‌ای دشمن را به وجود آوریم و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا سال آینده به نتایج خوبی در این زمینه برسیم.

همچنین در ابتدای این مراسم، "عاطفی" رئیس سازمان بسیج رسانه با ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اهداف بسیج رسانه گفت: در 22 استان از 32 استان کشور فعالیت بسیج رسانه آغاز شده است و به زودی در شهر تهران نیز "مرکز اقشار بسیج رسانه" راه‌اندازی خواهد شد.

گفتنی است، پیش از سخنان سردار نقدی از یک اثر پژوهشی، دو جلد کتاب و لوگوی "سازمان بسیج رسانه" رو‌نمایی شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار