طمع رسانه سازمان سیا برای تاثیرگذاری بر ادبیات داستانی

وب سایت رادیو فردا ارگان رسمی سازمان جاسوسی سیا که بیشتر با رویکرد سیاسی علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند، این‌بار با دلسوزی برای حوزه نشر و کتاب در جمهوری اسلامی از برنامه ویژه خود در حوزه ادبیات داستانی پرده برداشته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، حوزه نشر و کتاب یکی از محورهای اصلی دشمنان برای رخنه و نفوذ بوده تا از این طریق بتوانند با انتشار مطالب مورد نظر خود راهبرد خود را که همانا استحاله فکری/فرهنگی جامعه اسلامی است را پیش ببرند. انتشار کتبی با مضامین غیر اخلاقی یا چاپ کتاب‌های با محتوای ضاله و منحرف یا پرداختن به عرفان‌های کاذب و نوظهور از جمله موضوعاتی است که شبه روشنفکران غرب‌زده در راستای اهداف و مقاصد شوم دشمنان به آن می‌پردازند.

وب‌سایت رادیو فردا به عنوان ارگان رسمی سازمان جاسوسی سیا که با هدف ایجاد جنگ روانی علیه نظام اسلامی راه‌اندازی شده و عمدتاً رویکردهای سیاسی و به اصطلاح حقوق بشری‌اش بر حوزه‌های فرهنگی اجتماعی می‌چربد، اخیراً دل نگران حوزه نشر کتاب در جمهوری اسلامی شده و طی مصاحبه‌هایی قصد دارد تا با القای خطوط خود در این بخش از فرهنگ اثر بگذارد.

رادیو فردا تلاش می‌کند نظام جمهوری اسلامی را متهم به سانسور و ممیزی نماید در حالی که جمهوری اسلامی بنا بر رسالت خود موظف است تا از انتشار کتب ضاله و منحرف که اعتقادات مردم و به خصوص جوانان را سست و اخلاق آنان را زایل می‌کند جلوگیری نماید.

در ادامه یکی از کارشناس‌نماهای این شبکه ضد انقلاب به موضوع ممیزی در ادبیات داستانی اشاره می‌کند و دیگری نیز در پی او از برخی شعرای معلوم‌الحال و نویسندگان پوچ‌گرایی چون صادق هدایت یا قلم به دستان ضد انقلابی چون «هوشنگ گلشیری» نام می‌برد که از چاپ کتب غیر اخلاقی و ضد دینی آنان جلوگیری شده و این را بهانه‌ای کرده برای متهم کردن جمهوری اسلامی به سانسور و ممیزی. اگرچه باید اشاره کرد که پیاده‌نظام دشمن پس از شکست برنامه‌های خود در کودتای مخملی در کف خیابان به حوزه ادبیات داستانی رفته و در آنجا لانه می‌کنند که این دلسوزی رادیو فردا برای این حوزه به خوبی از توطئه‌های معاندین در این حوزه خبر می‌دهد.

صادق هدایت و هوشنگ گلشیری

صادق هدایت پوچ‌گرا و نهیلیست و هوشنگ گلشیری از نویسندگان اهانت کننده به مقدسات مذهبی و دینی

در سال 1376 کتابی با نام «هویت» منتشر گردید که با ارائه مستنداتی از فعالین اپوزیسیون به برنامه‌های معارضین و ضد انقلاب برای تهاجم فرهنگی و استحاله فکری/فرهنگی ایران اسلامی اشاره کرده بود، که یکی از موارد مورد اشاره این کتاب توجه ویژه معاندان به حوزه ادبیات داستانی در آن سال‌ها بوده که گفتنی است هنوز نیز این حوزه برای دشمنان جزء اولویت‌های اصلی است.

خاطر نشان می‌شود که در حالی جمهوری اسلامی متهم به سانسور و به قول دشمنان نقض حقوق بشر می‌کند که در غرب و آمریکا اظهار نظر درباره بسیاری از مسائل چون ماجرای دروغین هولوکاست نه تنها ممنوعیت دارد بلکه محاکمه قضایی نیز به دنبال خواهد داشت در حالی که در جمهوری اسلامی تمامی عقاید برای طرح اعتقادات خود آزادند و اتفاقاً تمامی آن‌ها نیز با ترویج فحشا، بی‌عفتی و بی‌حیایی مخالف بوده و هستند.
برچسب ها: وبگردی ، سیا ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.