مسابقات قهرمانی آسیا پینگ پنگ؛

وداع زودهنگام بانوی المپیکی ایران با پوسان

ندا شهسواری بازیکن المپیکی کشورمان با قبول شکست در نخستین بازی مقابل بازیکن ازبکستان از دور رقابتهای انفرادی بازیهای آسیایی این رشته حذف شد.

به  گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابتهای پینگ پنگ قهرمانی آسیا امروز در پوسان کره جنوبی پیگیری شد که در قسمت بانوان، ندا شهسواری با شکست مقابل نماینده ازبکستان از دور رقابتها حذف شد.

شهسواری دقایقی پیش برابر الگا از ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه نزدیک ۴بر۳ شکست خورد و بصورت زودهنگام از مسابقات کنار رفت.

با توجه به عدم برگزاری اردوهای  قابل قبول برای بانوان پینگ پنگی ایران، انتظار چنین نتایجی قابل پیش بینی بود.

وقتی تیم ملی بانوان در مسابقات جهانی و آسیایی فقط با سه نفر اعزام می شود ،عملا نشان دهنده بی توجهی مطلق فدراسیون تنیس روی میز به بخش بانوان است!

 فدراسیون نشینان که غالبا ازافراد غیر پینگ پنگی و غیر متخصص این رشته محسوب می شوند  تاکنون جواب منطقی و روراستی برای دلیل اعزام فقط سه نفر در بخش بانوان به مسابقات جهانی وآسیایی منتشر نکرده اند. رئیس فدراسیون تقصیر را برگردن کمیته فنی بانوان و خانم لیموچی انداخته و خانم لیموچی اظهار داشته که بارها به فدراسیون در این باره گزارش داده اما کسی توجهی نکرده است!

گفتنی است کمیته فنی بانوان در فدراسیون تنیس روی میز وجود خارجی نداشته و تنها نماینده حاضر در این بخش خانم ابری می باشد./مح

برچسب ها: پینگ پنگ ، آسیا ، شهسواری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار