همكاري بسيار مطلوب مجموعه دانشگاه آزاد اسلامي با هيات تحقيق و تفحص

سخنگوي هيات تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامي تأكيد كرد: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامي علي الخصوص جناب آقاي دكتر فرهاد دانشجو همكاري بسيار مطلوب و خوبي با هيات تحقيق و تفحص را دارند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، دكتر رضا صابري سخنگو و دبير هيات تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامي با  تأكيد  بر همكاري بسيار مطلوب دانشگاه آزاد اسلامي و دكتر فرهاد دانشجو با هيات تحقيق و تفحص گفت:‌ متناسب با آن چه اين هيات از آنها درخواست كردند، اطلاعات بسيار خوبي در اختيار قرار گرفت.


وي روند تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامي را رو به جلو دانست و افزود: تاكنون اطلاعات خوبي به هيات تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامي رسيده است.


صابري با اشاره به اينكه بخش عمده­اي از اطلاعات را جمع آوري كرده­ايم و هزاران صفحه سند در اختيار داريم، گفت: بزودي تجزيه و تحليل اسناد شروع و در يك فاصله زماني مطلوب گزارش آن جمع بندي و ارائه مي­شود.


سخنگوي هيات تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامي تصريح كرد: اخيراً‌ در يك هماهنگي كه با مجلس شوراي اسلامي در زمينه توسعه فعاليتهاي هيات تحقيق و تفحص در بعد كارشناسي داشتيم، ان­شاء­الله همكاري­هاي مجلس هم براي تأييد كارشناسان اتفاق بيافتد.


وي در خاتمه بيان كرد: بايد از تعامل مجموعه دانشگاه آزاد اسلامي و مجموعه نمايندگان كه در هيات تحقيق  و تفحص فعال هستند و با جديت كار را پيش مي برند، تشكر كنم.
برچسب ها: دانشگاه ، تفحص ، هیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار