ويل اسميت و بازسازي "اين گروه خشن"

ويل اسميت پيشنهاد كوئنتين تارانتينو براي بازي در جنگوي رها از بند را رد كرد و قدم در دنياي وسترن نگذاشت اما حالا نظرش عوض شده و مي‌خواهد در فيلمي وسترن بازي كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛  ويل اسميت پيشنهاد كوئنتين تارانتينو براي بازي در جنگوي رها از بند را رد كرد و قدم در دنياي وسترن نگذاشت اما حالا نظرش عوض شده و مي‌خواهد در فيلمي وسترن بازي كند. البته اين اولين باري نيست كه اسميت در فيلمي وسترن مقابل دوربين خواهد رفت. چون او بازي در غرب وحشي وحشي ( بري ساننفلد، 1999) را هم در پرونده‌اش دارد. تنها تفاوت فيلم تازه‌اي كه اسميت قصد دارد در آن حضور پيدا كند با غرب وحشي وحشي اين است كه اين يكي همان بازسازي مورد نظر كمپاني برادران وارنر از اين گروه خشن شاهكار سام پكين پا است.
در فيلم كلاسيك پكين پا،‌كه در سال 1969 ساخته شد گروهي از ياغي‌هاي پا به سن گذاشته سعي مي‌كنند در مرز آمريكا- مكزيك براي آخرين بار پول و غنائمي به دست بياورند و در اين راه با مشكلات متعددي روبرو مي‌شوند چون تصوري كه آنها از دنياي غرب دارند با واقعيت روز تطبيق ندارد به نوشته سايت‌هاي سينمايي در بازسازي كمپاني برادران وارنر زمان داستان فيلم به زمان حال تغيير پيدا مي‌كند و نقش اصلي بر عهده مامور پليسي بدنام است كه گروهي تشكيل مي‌دهد تا دنبال يكي از سران قاچاقچيان مكزيكي و دار و دسته‌اش بيفتد.
توني اسكات قبل از مرگ‌اش سرگرم كار روي اين فيلم بود و برايان هلگلند و ديويد آير هم فيلمنامه‌اي نوشته بودند حالا كمپاني برادران وارنر و اسميت،‌كه قرار است از طريق كمپاني‌اش اوربوك در تهيه فيلم همكاري داشته باشد در جستجوي فيلمنامه نويس و كارگردان تازه‌اي هستند بازسازي فيلمي از سام پكينپا كار پيچيده‌اي است و بهتر است اسميت و مسئولان كمپاني برادران وارنر قبل از ساخت اين گروه خشن با عوامل فيلم سگ‌هاي پوشالي 2011 كه اثر ناموفقي از كار درآمد همفكري كنند./ص

منبع: ماهنامه فيلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.