کرمانشاه/

مبادی ورودی و خروجی گیلانغرب بمنظور جلوگیری از خروج دام و گندم کنترل می شود

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: جلوگیری از بروز و افزایش پدیده قاچاق نیاز به عزم جدی همه دستگاه های متولی امر و اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان دارد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

جبار فرامرزیˈ افزود: بیان اینکه باید با هرگونه تخلف و قاچاق کالا بویژه دام زنده و گندم در این شهرستان برخورد کرد، یادآور شد: مقابله با قاچاق نیاز به مشارکت همگان بخصوص مردم در ارایه گزارش مستند به مسوولان امر دارد.

فرامرزی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و اهمیت این مقوله در استقلال کشور اظهار کرد: اجرای این طرح نیازمند عزم همه جانبه دستگاه های متولی و نظارتی برای ریشه کن نمودن معضل قاچاق است که باید این مهم را با جدیت در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: همه مبادی خروجی این شهرستان و همچنین نقاط مرزی برای جلوگیری از قاچاق کالا تحت کنترل است و در این ارتباط با هرگونه اقدام عوامل و افراد سودجو بشدت برخورد می شود.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب خاطرنشان کرد: افزایش نظارت ها زمینه بروز تخلف برای متخلفان و قاچاقچیان را به صفر می رساند و عرصه را برای فعالیت های مجرمانه آنها نا امن می کند.

فرامرزی با تاکید بر لزوم تلاش تولیدکنندگان داخلی برای ارتقای هر چه بیشتر و بهتر تولیدات و کالاهای داخلی گفت: اکیپ های بازرسی مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت گیلانغرب با کنترل مستمر بازار از عرضه هرگونه کالای فاقد کد رهگیری جلوگیری می کنند/س
برچسب ها: مبادی ، ورودی ، خروجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.