مسکن مهر کافی نیست/بازديد رييس كانون سراسري انبوه سازان از 13 نمايشگاه صنعت ساختمان

ايرج رهبر رييس كانون سراسري انبوه سازان در دومین روز از برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت از اين نمایشگاه بازدید کرد

 به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران  ايرج رهبر رييس كانون سراسري انبوه سازان  در دومین روز از برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت از اين  نمایشگاه بازدید کرد.
براساس اين گزارش ایرج رهبر  در حاشيه بازديد از اين نمايشگاه گفت: با مشاور عالی رييس جمهور منتخب در خصوص بازار مسكن گفتگو و رایزنی کرده‌ایم و اطلاعات لازم را به مشاور عالی ایشان داده‌ایم
رييس كانون سراسري انبوه سازان در ادامه در خصوص صحبت هاي مطرح شده ميان وي و رييس جمهور متخب ، افزود: رييس جمهور منتخب معتقد هستند که باید کارهای تخصصی توسط متخصصان آن حوزه انجام شود.
رهبر با اشاره به اينكه رييس جمهور منتخب با اعتقاد به بخش خصوصي گفت:  در بسیاری از بخش‌ها، باید دولت فقط در حد نقش حاکمیتی محدود شود و تصدی‌گری باید در دست بخش خصوصی باشد.
رييس جمهور در ادامه تصريح كرد: رييس جمهور منتخب  درخصوص مسكن مهر معتقد است ؛ مسکن مهر در آن حدی که به وجود آمده و ثبت‌نام‌شده و مردم توقع دارند، باید تمام شود که اعتقاد ما هم همین است.
وي با اشاره به اينكه ، باید برای اقشار کم درآمد کار خاصی انجام می‌شد، تا این اقشار بتوانند با آورده کم و حذف قیمت زمین صاحب‌خانه شوند  افزود:  خوشبختانه توانستيم  با حد و حدود 10 تا 20 میلیون تومان، واجد ان شرایط مسکن مهر ،  را  صاحب یک واحد مسکن مهندسی ساز و با استانداردهای فنی كنيم. 
رييس كانون سراسري انبوه سازان  با اشاره به اينكه بايد  داشتن مسکن را در بخش یا دهک خاصی تعریف کردافزود: اين چيزي نيست که قانون اساسی تکلیف کرده که دولت باید برای مسکن تمام اقشار جامعه برنامه‌ریزی کند.
رهبر با بيان اينكه قشر ضعیف در اولویت است گفت:  باید برای سایر اقشار هم برنامه‌ریزی کرد تا از این طریق به ثبات قیمت در بازار مسکن برسیم.
 وي خاطر نشان كرد: با تقويت توليد عرضه و تقاضا بايد به تعادل  قیمت‌ها كنترل شوند
رييس كانون سراسري انبوه سازان ياد آور شد:‌دولت بعدی حتباید برای سایر اقشار جامعه برنامه براي كنترل بازار مسكن داشته باشند.
برچسب ها: مسکن ، نمایشگاه ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.