قم/ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه؛

دولت منتخب در خلق حماسه اقتصادی به تولید و عدالت در توزیع توجه کند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: در بحث داخلی مهم‌ترین رکن دولت برای دستیابی به حماسه اقتصادی، تقویت تولید و عدالت در توزیع است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال جاری اظهار کرد: حماسه بزرگی در سال 92 تحقق پیدا کرد و مشارکت مردم از همه دوره‌ها در این دوره انتخابات بیشتر بود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود فشارها، مشکلات و تحریم‌هایی که دشمنان و بدخواهان ایجاد کرده بودند، مشارکت در انتخابات از همه دوره‌ها بیشتر بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: ملت ایران سختی‌ها و فشارها را تحمل می‌کند و در دفاع از انقلاب خود استوار ایستاده‌ است.

 

حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: در این مرحله از انتخابات کاندیداها، مردم و جریان‌های اصولگرا یک عقلانیت، متانت و پایبندی به قانون را نشان دادند.

حاجی‌صادقی متذکر شد: کسانی را لازم داریم که قدرت را در خدمت حق بگیرند؛ نه اینکه حق را به قدرت بدهند و برای این افراد قدرت مطلوبیت به ذات نداشته باشد و وزارت و ریاست برای آنها اصل نباشد؛ بلکه از وزارت، پست‌ها و مسئولیت‌ها برای استقرار حق استفاده کنند./س

برچسب ها: قم ، خلق ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.