كرمانشاه/

رئیس‌جمهور منتخب بدون اتکا به اصلاح‌طلب یا اصول‌گرا وارد میدان شد

نماینده ویژه رئیس‌جمهور منتخب گفت: رئیس‌جمهور منتخب دارای سوابق درخشان و برجسته‌ای است و بدون اتکا به اصلاح‌طلب یا اصول‌گرا وارد میدان شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران  حجت‌الاسلام محمد اشرفی‌اصفهانی در مراسم تجلیل از فعالان ستاد حجت‌الاسلام حسن روحانی که در کرمانشاه برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری امسال را به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری کردند و بر شما ملت کرمانشاه مبارک باد که حماسه سیاسی با رای قاطع ملت ایران تحقق یافته است.

نماینده ویژه رئیس‌جمهور منتخب با تاکید بر تشکیل کابینه قدرتمند، متخصص و باتجربه در دولت یازدهم اظهار داشت: رئیس‌جمهور منتخب دارای سوابق درخشان و برجسته‌ای است و بدون اتکا به اصلاح‌طلب یا اصول‌گرا وارد میدان شد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت کنونی کشور در شرایط خوبی قرار ندارد، افزود: همه باید حمایت کنیم تا با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری مشکلات حل شود.

در ادامه مراسم، یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: ما آمدیم و رای دادیم و این به معنای دموکراسی است و از دولت تدبیر و امید می‌خواهیم به کرمانشاه که بیش از 50 درصد مردم آن به رئیس‌جمهور منتخب رای داده‌اند توجه ویژه داشته باشد.

چهری ادامه داد: نمی‌توان گفت که دولت کاری نکرده بلکه متحمل سختی‌های فراوانی شده ولی از بعد معنوی این حق ایران نبود، این‌جا ایران است، سرزمین آریوبرزن، رستم دستان، سرزمین حضرت فردوسی و از طرفی دیگر سرزمین حضرت علی(ع) است.

چهری دکتر محمد کرمانشاهی را دارای جایگاه علمی بالایی دانست و تصریح کرد: یارمحمدخان کرمانشاهی از بزرگان کرمانشاه است و کرمانشاه دروازه تاریخ است آیا این انصاف است که علاوه بر بیکاری، جنگ با عثمانی، عراق، یونان و روم هم مال ما باشد.

وی در پایان اعلام کرد: روحانیت پیشاپیش همه نهضت‌های ضداستعماری بوده و پای هیچ قرارداد ننگینی را امضا نکرده است.

در این همایش، محمدرضا شعبانی، رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان کرمانشاه نیز حضور داشت./ج1

برچسب ها: کرمانشاه ، منتخب ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.