ایرانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

تشكيل حزب فراگير اصولگرايان با ليدري ناطق‌نوري و محوريت باهنر

دبیر جبهه اعتدال‌گرایان گفت: استارت تشکيل حزب فراگیر اصولگرایان با محوریت محمدرضا باهنر و لیدری ناطق‌نوری زده مي‌شود و به زودی اين مسئله، با توجه به فضای مساعد کنونی، از سوي دبير كل جامعه مهندسين اعلام عمومی خواهد شد.

"جمشید ایرانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره جلسات هفتگی این حزب با حضور مسئولان سياسي كشور اظهار داشت: روز پنج‌شنبه هفته گذشته، جلسه‌ای را در دفتر "محمدرضا باهنر" دبیر كل جامعه مهندسین برگزار کردیم و نتایج قابل قبولی را از اين ديدار بدست آورده‌ایم.

وی با اشاره به نتايج ديدار اعتداگرايان با دبير كل جامعه مهندسين در روز پنج‌شنبه گفت: دغدغه‌های جریان‌ها و احزاب سیاسی شناسنامه‌دار در کشور مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

دبیر جبهه اعتدال‌گرایان با بيان اينكه جریان اصولگرایی در پی آسیب‌شناسی این حزب در شرايط كنوني‌ است، یادآور شد: بنا به اعلام محمدرضا باهنر قرار بود که از سال 84 خود وی به عنوان لیدر جریان راست اصولگرا، حزب فراگیر را تأسیس کند اما با توجه به فضای افراطی که در سال 88 ميان احزاب رخ داد این مسئله به تعویق افتاد و اكنون زمان آن فرا رسيده است.

ایرانی با اشاره به تشکیل احزاب فراگير در كشور تصريح كرد: استارت تشکيل حزب فراگیر اصولگرایان با محوریت محمدرضا باهنر و لیدری ناطق‌نوری زده مي‌شود و به زودی اين مسئله، با توجه به فضای مساعد کنونی، از سوي دبير كل جامعه مهندسين اعلام عمومی خواهد شد.

ایرانی با اشاره به جلسه روز دوشنبه هفته آتی اظهار داشت: حکیم‌پور دبیر شورای هماهنگی، حق‌شناس نماینده اصلاح‌طلبان، حسن‌بیگی و مظاهری نمایندگان پیرو خط امام و رهبری و در نهایت رئوفیان سخنگوی جبهه ایستادگی از اعضای تشکیل‌دهنده میز صبحانه سیاسی جبهه اعتدال‌گرایان در هر هفته هستند.

دبير جبهه اعتدال‌گرايان به برنامه‌هاي اين حزب در هفته جاري اشاره و خاطرنشان كرد: در این هفته فضای سیاسی و تعامل با رئیس‌جمهور منتخب را مورد  بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

لازم به ذكر است؛‌ در جلسه قبلي جبهه اعتدال‌گرايان كه دوشنبه هفته گذشته برگزار شد، "محسن هاشمی" با حضور در جلسه مذکور نسبت به عملکردش در زمان مسئولیتش در شهرداری و مدیر‌عاملی مترو موضوعاتی را ارائه داد و دوستان به نمایندگی از جریانات سیاسی نسبت به توانمندی‌هاي هاشمی به عنوان شهردار تهران در اين‌دوره به اتفاق نظر رسیدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار