لشكري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اعتدالگرايي کشور را به سوي آرامش و پيشرفت مي‌برد

يك استاد دانشگاه با بيان اينکه ‌انتخاب شایستگان از طريق بررسي عملکرد آنان قابل وصول است، گفت: اگر اعتدال‌گرایی عملي شود قطعاً کشور در مسیر آرامش و پیشرفت قرار خواهد گرفت.

"حسن لشكري" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فراجناحي بودن کابینه  دولت يازدهم اظهار داشت: بنا به گفته "حجت اسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني" كابينه اين دولت متشكل از شايسته‌ترين افراد از جناح‌هاي مختلف كشور است.
 
وي افزود: با توجه به شعار اعتدالگرايي حجت‌اسلام والمسلمين حسن روحاني قطعا اعضاي كابينه آتي براساس شايسته سالاري انتخاب شده و از افراد معتدل و ميانه‌رو خواهند بود.
 
 
لشكري تصريح كرد: اگر اعتدال‌گرایی عملي شود قطعاً کشور در مسیر آرامش و پیشرفت قرار خواهد گرفت، چرا که شایستگان معتدل گم شدگان چرخه مدیریتی کشور در سال‌های اخیر هستند.
 
اين استاد دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: انتخاب شایستگان معتدل به معناي نزدیکی و دوستی افراد با رئیس‌جمهور منتحب نیست، بلکه با بررسي کارنامه و عملکرد افراد قابل وصول است و یکی از وظایف رسانه‌ها این است که تا حد مقدور این افراد را معرفی کنند تا رئیس‌جمهور منتخب دایره وسیع تری برای انتخاب داشته باشد.  
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: کابینه ، دولت ، فراجناحی ، معتدل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار