ناکامي آدم ربايان50 ميلياردي در گلستان / بازگشت پسر طلا فروش پس از 20 روز

فرمانده انتظامي گلستان از دستگيري 14 آدم ربا و آزادي نوجوانان 12 ساله از چنگال آدم ربا ها پس از 20 روز خبر داد .

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ سردار "سيد محمود ميرفيضي" فرمانده انتظامي استان گلستان در خصوص جزئيات اين خبر گفت: ساعت دوازده و سي دقيقه دوشنبه بيست هفتم خرداد ماه پسر بچه  12 ساله اي در يكي از خيابان هاي "گنبدكاووس" توسط سرنشين يك دستگاه سواري پژو ربوده شد. 

وي گفت: پس از اعلام اين موضوع از طريق تماس هاي تلفني به مركز فوريت هاي پليس 110 و هماهنگي با خانواده فرد ربوده شده تحقيقات در خصوص شناسايي و دستگيري آدم رباها به صورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامي و پليس آگاهي قرار گرفت. 

وي تصريح كرد: در اين مدت متهمان پس از تماس با منزل نوجوان ربوده شده خواستار مبلغ 5ميليارد تومان از پدر وي شدند و با تهديد وي به خروج از مرز خواستار عملي شدن نقشه خود بودند. 

رئيس پليس گلستان تصريح كرد: پس از 20 روز كار اطلاعاتي و پليسي و كشف سرنخ هاي لازم در نخستين ساعات صبح روز گذشته 8 نفر از اعضاء باند بزرگ آدم ربايي طي 4 عمليات در استان هاي "سيستان بلوچستان" و گلستان شناسايي و دستگير شدند. 

اين مقام انتظامي ادامه داد: در يكي از مهمترين اين عمليات ها كه با موفقيت نيز همراه بود مأموران پليس آگاهي با هماهنگي مراجع قضايي به آدرس منزلي در يكي از خيابان هاي گرگان اعزام و موفق به دستگيري يكي از اعضاء اين باند نيز شدند. 

سردار ميرفيضي ادامه داد: در بازرسي از منزل مورد نظر پسر بچه ربوده شده كه بي حال و براثر شكنجه از دستان وي خون جاري بود، آزاد شد. 

وي اظهار داشت: پس از رهاسازي نوجوان از چنگال آدم ربايان، موضوع به خانواده وي اطلاع و در يك فضاي احساسي نوجوان ربوده شده تحويل خانواده اش شد. لازم به ذکر است تعدادي از متهمان دستگير شده نيز با وثيقه آزاد شدند.

گفتني است: در بازرسي از متهمان كه داراي سوابق متعدد ضرب و شتم و سرقت هاي به عنف در پرونده كيفري خود بودند  دو قبضه سلاح و فشنگ مربوطه كشف شد.لازم به ذكر است تحقيقات تكميلي مأموران در اين خصوص همچنان ادامه دارد.
 

برچسب ها: سردار ، آدم ، ربایی ، محمود ، فیضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.