همکاري و هم انديشي مشاوران حوزه خواهران و بهزيستي

مشاوران حوزه علميه خواهران و بهزيستي در قالب يک نشست مشترک، امروز در اردوگاه فاطمه الزهرا (س)، راههاي همکاري مشاوران حوزه و بهزيستي را بررسي کردند.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران، آيت الله شاهرودي عضو مجلس خبرگان رهبري در اين نشست گفت: مسير حوزه وحياني است و مسيري است که از طريق پيامبر (ص) و ائمه اطهار به ما رسيده است.

وي ادامه داد: در علم اخلاق، محققان امروزي به اين نتيجه رسيده‌اند که لبخند منجر به موفقيت در کار مي‌شود و هرکس در هر شغلي لبخند بزند موفق‌تر است.

وي گفت: وقتي مشاوران بهزيستي به معلومات حوزوي مسلح شوند بسيار توانمندتر خواهند بود و پس از يک مشاوره مي‌توانند احاديثي در همان زمينه ارائه کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: مشاوران حوزه نيز وقتي تجربيات علم روز را در کنار استدلال‌هاي شرعي قرار دهند کار آنها بسيار موثرتر خواهد بود.

حاجي مظفري مديرکل بهزيستي قم در اين نشست گفت: در بررسي تاريخ به اين نتيجه مي‌رسيم که هر زمان معنويت بر جامعه حاکم بوده آسيب‌ها به حداقل رسيده، علم بايد به جامعه منتقل شود و موجب رشد و ترقي جامعه گردد.

وي شرايط امروز را متفاوت از گذشته دانست و تصريح کرد: همکاري ميان حوزه و بهزيستي فرصت مناسبي براي هم افزايي، آگاهي بخشي و تاثيرگذاري است.

وي اظهار اميدواري کرد با همکاري مشترک ميان بهزيستي و حوزه‌هاي خواهران شاهد کاهش معني دار آسيب‌هاي اجتماعي باشيم./ف

برچسب ها: شاهرودی ، مجلس ، خبرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار