مدیر شرکت هواپیمایی آسیانا که یک فروند بوئینگ ۷۷۷ متعلق به آن عصر روز گذشته در فرودگاه سان‌فرانسیسکوی آمریکا با ۲۹۲ مسافر و ۱۶ خدمه دچار سانحه شد، اعلام کرد که علت این حادثه نقص فنی نبوده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، "یون یانگ دو" مدیر شرکت هواپیمایی آسیانا، یکی از دو شرکت بزرگ هواپیمایی کره جنوبی که یک فروند بوئینگ 777 متعلق به آن عصر روز گذشته (شنبه) در فرودگاه بین المللی سان‌فرانسیسکوی آمریکا با 292 مسافر و 16 خدمه دچار سانحه شد، اعلام کرد که علت این حادثه نقص فنی نبوده است.

وی در یک کنفرانس خبری در سئول گفت: ما اکنون متوجه شدیم که مشکلات مکانیکی و یا نقص موتور هواپیما علت این حادثه نبوده است.
  
بنا بر این گزارش، درپی سقوط این هواپیمای مسافربری که از مبدأ سئول به پرواز درآمده بود دو نفر از سرنشینان کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

"لین لونسفورد" سخنگوی سازمان هوایی فدرال آمریکا در همین باره گفت: این هواپیمای بوئینگ 777 هنگام فرود در فرودگاه سان‌فرانسیسکو سقوط کرد.

در تصاویر زنده‌ای که از رسانه‌های جهان پخش شد، لاشه هواپیمای مسافربری دیده می‌شود که تقریباً از شدت آتش‌سوزی کاملاً منهدم شده است.

منبع: تسنیم
برچسب ها: هواپیما ، وبگردی ، سقوط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار