قم/ مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم:

گردشگری درمانی در قم فعال شود

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم با بیان اینکه می‌شود کنار مراکز درمانی نسبت به ساخت هتل‌های مجلل و پذیرش بیماران خارجی اقدام کرد گفت: به این شیوه گردشگری درمانی در استان قم فعال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی متقیان عصر روز گذشته در مراسم بهره‌برداری رسمی از فاز نخست بیمارستان 120 تخت‌خوابی امام رضا (ع) به جایگاه استان قم بعد از انقلاب اشاره و ابراز داشت: استان قم ام‌القرای جهان اسلام و مرکز حوزه‌های علمیه و پایگاه نشر دین اسلام است.

وی با اشاره به توجه ویژه‌ای که به استان قم می‌شود بیان داشت: دوستان از منظر مهر و صفا و دشمنان از روی بغض و کینه به این استان توجه ویژه دارند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم افزود: استان قم بیشتر از استان تهران که به عنوان پایتخت کشور محسوب می‌شود مورد توجه است و به همین دلیل باید به جایگاه واقعی خود برسد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم تاکید کرد: در این راستا باید در کنار گردشگری مذهبی به گردشگری سلامت نیز به صورت ویژه توجه کرد.

وی افزود: بیش از 50 درصد بازار اقتصادی قم به خدمات اختصاص دارد که می‌طلبد در این راستا گردشگری مذهبی مورد توجه قرار گیرد./س

برچسب ها: قم ، گردشگر ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.