بندرعباس/

اعزام بیش از 150 مبلغ به مناطق مختلف شهرستان دشتی

سرپرست تبلیغات اسلامی دشتی از اعزام بیش از 150 مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام سعید توکلیان صبح امروز در جمع خبرنگاران، روحانیون مستقر و اعزامی از دفتر تبلیغات قم و اوقاف در ماه مبارک رمضان به شهرستان دشتی را حدود 30 نفر اعلام و خاطرنشان کرد: بیش از 65 مبلغ بومی حوزه‌های علمیه و 50 روحانی متفرقه در ماه رمضان امسال به مناطق مختلف دشتی اعزام می‌شوند.

وی یادآور شد:  اقامه نماز، تفسیر قرآن، مسائل اعتقادی، اجتماعی و سیاسی و پاسخ به شبهات دینی و ذکر فلسفه روزه داری از مهم‌ترین وظایف روحانیون اعزامی به مناطق مختلف این شهرستان است.

توکلیان سرکشی از روحانیون اعزامی، بررسی مشکلات آن‌ها و بیان برخی مسائل مرتبط را از مهم‌ترین برنامه‌هایی دانست که پس از اعزام مبلغ به مناطق صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به نقش روحانیون در تبلیغ مسائل دینی و اعتقادی گفت: حضور روحانیون در مناطق محروم شهرستان دشتی سبب توسعه و گسترش امور اعتقادی در اقشار مختلف مردم می‌شود.

توکلیان به استقبال مردم این شهرستان برای اعزام روحانی به مناطق مختلف اشاره کرد و افزود: در صورت اعلام نیاز مردم به روحانی، اداره تبلیغات آمادگی دارد روحانیون بیشتری را به مناطق مورد نیاز اعزام کند./ج1

برچسب ها: اعتقاد ، استقبال ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.