جراحی های زیبایی و بوتاکس،سگ ها + تصاویر

چگونه صاحبان حیوانات خانگی بیش از 30 میلیون تومان را صرف عمل جراحی زیبایی سگ می کنند؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ تعداد فزاینده ای از صاحبان سگ برای بهبود زیبایی ظاهر حیوانشان سراغ عمل جراحی زیبایی می روند.
جراحی های محبوب که می تواند بیش از 10،000 دلار هزینه داشته باشد، شامل آسانسور چهره،  tucks شکم، روش صاف کردن دندان، اصلاح ابرو و حتی تزریق بوتاکس برای صاف کردن چین و چروک.

صاحب این سگ دوبرمن از لس آنجلس   تصمیم به پرداخت هزینه ای گزاف بابت عمل جراحی زیبایی سگش برای اینکه گوش های سگش بیش از حد قلابی بوده اند و خواسته که آن را به حالت دیگری در بیاورد

 


سگ دیگری که به تازگی زیر تیغ عمل زیبایی رفته است نورا از اورگان است. این سگ پاکوتاه چاق پس از این عمل جراحی نیمی از وزن بدن خود را از دست داده است. این حیوان در این عمل جراحی حدود دو پوند از پوست خود را برداشته است.
 



 


صاحبان این حیوانات سگ هایشان را عمل جراحی می کنند تا بتوانند آن ها را به راحتی به دوستانشان نشان دهند

در همین حال دنیس و دیوید از یورک شایر شمالی در انگلستان بیش از 13000 دلار صرف عمل جراحی سگشان جهت جراحی کشیدن صورت و جراحی های دیگر برای نجات او از کوری انجام داده اند.





پوچ پنج ساله از یک بیماری نادر رنج می برد که باعث می شود پوست بدنش بیش از حد رشد کند به طوری که او تقریبا بی حرکت می ماند و دیگر نمی توانست درست ببیند.

جالب اینکه در سال 2010 حدود 2.5 میلیون دلار در عمل های جراحی بینی حیوانات خانگی و بیش از 1.6 میلیون دلار صرف عمل آسانسور چشم شده است که همه ی این مبالغ سهم شرکت بیمه شد. در مواردی، جراحی ها توسط شرکت بیمه حیوان خانگی را تحت پوشش قرار داده است، هر چند بسیاری از شرکت های بیمه این عمل های جراحی را پوشش نمی دهند.

این درحالی است که بسیاری از پزشکان هم به برخی از دلایل مثل در خطر بودن و آسیب دیدن حیوانات از انجام این کار سر باز زدند.

نکته قابل توجه این است که زندگی پر از توهم و پوچ گرایی کشورهای صنعتی و مدرنیته که تقلید بسیاری از افراد مدگرا را در بر دارد این ضایعات فرهنگی و اجتماعی را به بار می آورد.

توهم موجود در اذعان برخی مبنی بر مساوی بودن سگ و انسان در زندگی، رفتاری معکوس را در برخی انسانهای غربی و یا حتی برخی شرقیان مدرن به تقلید از کشورهای پیشتاز مد بوجود آورده که نمونه ای از آنرا در این خبر مشاهده کردیم.

وقتی برخی مدرنیته ها از شان انسانیت دور شده و به فکر مقایسه حیواناتشان با انسان ها می افتند در زندگی ارزش ها و معیارهای اصیل تا حد بسیاری تغییر پیدا می کند.

 در کشورهای پیشرفته متاسفانه زندگی در کنار حیوانات با شعار رهایی از تنهایی به صورت خیلی عادی جلوه کرده و به خاطر همین نزدیکی با حیوان ها، رفته رفته خوی انسانیت خود را از دست داده و برای مثال کمک به هم نوع و روابط عمیق انسانی فراموش می شود و همین می شود که زندگی  افراد به انزوا می رود و خانواده و مفهوم آن اهمیت خود را از دست داده و روی به ابتذال می آورد.

حال آنکه با همه ی این تفاسیر متاسفانه شاید از دید برخی ها زندگی با حیوانات و رعایت نکردن بسیاری از مسایل که شرعی و علمی می باشد هیج موردی نداشته باشد و این رفتار ناهنجار به یک رفتار عادی و هنجار تبدیل شود.

منبع: جام نیوز
برچسب ها: جراحی زیبایی ، سگ ، بوتاکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار