اتمام نوسازيي 1 ميليون و 600 هزار واحد "مسکن روستايي" در کل کشور

مديرکل بنياد مسکن استان کرمان گفت: اتمام ساخت نوسازي و بهسازي 1 ميليون و 600 هزار واحد مسکن روستايي در کل کشور امروز در استان کرمان با حضور معاون اول رئيس جمهور به بهره برداري مي رسد.

حجتي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه طرح بهسازي و نوسازي مسکن روستايي از سال 84 در سطح کشور آغاز شد گفت: نوسازي و بهسازي200 هزار واحد مسکوني روستايي از ا بتدا آغاز و امروز به 1 ميلبيون و 600 هزار و احد در سطح کشور رسيد.

وي در ادامه ا فزود: امروز با حضور معاون اول رئيس جمهور  ساخت و اتمام نوسازي و بهسازي 1 ميليون و 600 هزار واحد مسکوني روستايي در روستاي شيرينک شهرستان بردسير در ا ستان کرمان به بهره برداري مي رسد.

حجتي در ادامه تصريح کرد: روستاي شيرينک شهرستان بردسير استان کرمان به  نمايندگي از کل کشور امروز ميزبان افتتاح واحدهاي مسکوني روستايي است.

مديرکل بنياد مسکن استان کرمان  با اشاره به اينکه نوسازي و بهسازي 230 هزار واحد مسکن روستايي در  استان کرمان آغاز شده است گفت: اين واحدها تاکنون پيشرفت 80 درصدي کرده و در آينده نزديک به بهره برداري مي رسد.

حجتي در  ادامه تصريح کرد: تسهيلات نوسازي و بهسازي واحدهاي مسکن روستايي از 5 ميليون تومان در سال 84 آغاز شده و امسال به 12 ميليون و 500 هزار تومان رسيده است.

وي در ادامه اظهار داشت: با پرداخت به موقع تسهيلات ساخت ساير واحدهاي مسکوني در روستاهاي کرمان را آغاز مي‌کنيم.

مديرکل بنياد مسکن استان کرمان در ادامه افزود: 55 هزار واحد مسکن روستايي از 230 هزار واحد مربوط به ساماندهي مسکن کپرنشينان در استان کرمان است.

حجتي در ادامه خاطرنشان کرد: واحدهاي مسکوني در شهرهاي زير 12 هزار نفر تسهيلات نوسازي و بهسازي مسکن روستايي مي‌گيرند وبه شهرهاي زير 25 هزار نفر تسهيلات مسکن مهر پرداخت مي شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بنیاد ، مسکن ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار