مهدي رحمتي و قهر از استقلال

دروازه بان آبي ها بازوبند كاپيتاني را نمي خواهد

مهدي رحمتي دروازه بان تيم استقلال پس از سه گلي كه در مقابل پرسپوليس دريافت كرد در تمرينات اين تيم حاضر نشد تا حرف و حديثها و شايعاتي در خصوص وي مطرح شود اما وي قهر و خبر جدايي از اين تيم را رد كرد.

                                                                                  
 
   به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دروازه بان تيم استقلال وضعيت مناسي در اين تيم ندارد زيرا وي با مصدوميت روبرو شده است اما مربيان به وي نياز دارند و نمي پذيرند كه وي از تمرينات و تركيب دور باشد به همين دليل بنا به اعلام پزشكان در طول بازي ها نمي تواند در تمام جلسات تمرين حاضر شود.
 
رحمتي شايعه قهر از مسئولان و بازيكنان اين تيم را تكذيب كرده است و اعلام داشت كه از برخي افراد فوتبالي دلخور است و قرار است اقداماتي را در خصوص كساني كه قصد دارند استقلال را وارد حاشيه كنند انجام دهد.
 
شايان ذكر است ، صحبت از دلخوري شديد دروازه بان تيم استقلال در خصوص بازو بند كاپيتاني بود زيرا پس از مصدوميت مجتبي جباري و نبود مهدي اميرآبادي در تركيب استقلال در بازي با پرسپوليس عنوان شد كه وي انتظار داشت كه بازوبند به بازويش بسته شود اما بازيكنان استقلال چنين اقدامي را انجام ندادند و اين موضوع باعث شد كه رحمتي از مسئولان و همبازيانش در تيم ناراحت شود و با آنها هيچ صحبتي انجام ندهد.
 
گفتني است ، پس از غيبت جباري و امير آبادي، محسن يوسفي كاپيتان استقلال شد و از آنجا كه مهدي رحمتي از نظر سني بزرگتر از محسن يوسفي است گفته مي شد كه دروازه بان آبي ها انتظار داشت تا بازوبند را به وي تعارف كنند اما اين اتفاق رخ نداد و شايعات در اين خصوص آغاز شد.
 
اما در نهايت مسئولان شايعات را رد كردند و مهدي رحمتي نيز عنوان كرده كه توجهي به بازوبند ندارد و به اين مسئله حاشيه اي فكر نمي كند.
برچسب ها: نیمار ، مسی ، اسپانیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار