در پی تجمع جمعی از کارمندان شرکت واحد مقابل شورای شهر تهران

درخواست اعضای شورای شهر برای پیگیری مطالبات بازنشستگان شرکت واحد از شهرداری تهران

جلسه شورای شهر تهران امروز با حضور 13 نفر از اعضا در حالی برگزار شد که طی آن اعضا در پی تجمع جمعی از بازنشستگان شرکت واحد در مقابل شورای شهر خواستار پیگیری مطالبات این افراد از شهرداری تهران شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهدی چمران، علیرضا دبیر، معصومه ابتکار، حسن بیادی، معصومه آباد، حمزه شکیب، عباس شیبانی، پروین احمدی نژاد، مرتضی طلایی، محمد علی نجفی، حبیب کاشانی و خسرو دانشجو از حاضرین از و هادی ساعی و احمد مسجد جامعی از غایبین جلسه امروز بودند.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، در نطق بیش از دستور خود 18 تیر ماه روز ادبیات کودک و نوجوان را به جامعه نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان و همچنین 21 تیرماه روز عفاف و حجاب را به زنان تبریک و گرامی داشت.

بر اساس این گزارش در ابتدای این جلسه و قبل از شروع رسیدگی به دستور اول با تذکر معصومه ابتکار عضو شورای شهر تهران رسیدگی به تجمع جمعی از مدیران و کارمندان بازنشسته شرکت واحد در مقابل شورای شهر تهران در دستور کار قرار گرفت.

رسول خادم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور حقوقی شورای شهر تهران در این رابطه گفت: خواسته این افراد مبنی بر این است که حدود 10 سال سابقه کاری آن ها محاسبه نشده و بر طبق مطالعات بنده مطالبات این افراد قانونی است و حق و حقوق این افراد را بیژنی مدیر وقت سازمان اتوبوسرانی اعلام نکرده و این افراد از این قانون جا مانده اند و مدیر جدید نیز میگوید من برای پرداخت مطالبات این افراد و اجرای این قانون اعتبارات قابل توجهی نیاز دارم.

وی در ادامه اظهار داشت: این افراد که حدود 600 نفر بازنشسته هستند با توجه به تعداد قابل توجه آن ها قرار بود بیمه تکمیلی این افراد را سازمان بازنشستگی تهران پیگیری کند که تا کنون صورت نگرفته است.

چمران در ادامه این بحث از تقوی معاون حقوقی شهرداری خواست تا با نماینده این افراد صحبت کند و مطالبات این افراد را پیگیری و نتیجه را به شورا اعلام کنند.

تقوی معاون حقوقی شهرداری تهران در ادامه با نماینده این افراد صحبت کرد و از آنان خواست تا نامه و درخواست خود را برای پیگیری به شورا تحویل دهند./ز

برچسب ها: شورا ، شهر ، شرکت واحد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر تقی پور
۱۵:۴۹ ۱۶ تير ۱۳۹۳
با سلام بنده باز نشسته شرکت واحد هستم میخواستم ببینم چرا کارت شناسایی شارج نمیشود؟
آخرین اخبار