در پی حادثه برخورد تایر به تصویر بردار مسابقه فرمول 1 در آلمان

قوانین مسابقات جهانی اتومبیرانی تغییر کرد

در پی اتفاق اخیر در مسابقات فرمول یک گرند پری آلمان تمام قوانین در پیت استاپ تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مسابقات فرمول یک گرند پری آلمان مارک وبر خبر ساز ترین نکته دراین رقابت بود که وی با وارد کردن آسیب جدی به پائول آلن تصویر بردار این مسابقه با بحث شدنشان دهد که منطقه تعویض تایرها یا همان پیت استاپ تا چه میزان برای کار کنان و سایر افراد حاضر در آن خطر ناک است.

یکی از قوانین مهم فصل 2014 این است که تمامی افراد حاضر درا ین منطقه باید از کلاه ایمنی استفاده کنند.

روس برد آن مدیر تیم مرسدس درباره این اتفاق گفت: خوشبختانه کارکنان ما تایر را دیدند اما تصویر بردار این شانس را نداشت در منطقه پیت همه باید ایمن باشند و این اتفاق باید از نزدیک بررسی شود.

کریستیان هور نرمدیر تیم ردبول نیز با برد آن هم عقیده است .

وی گفت: این اتومبیل ها آنقدر نیرو دارند که اگر چیزی درست پیش نرود، برای همه دردسر ساز خواهد بود مکانیک ها مجبور به استفاده از لباس محافظ و کلاه ایمنی هستند شاید لازم باشد سایر افراد حاضر در منطقه پیت هم از چنین امکاناتی بهره مند باشد.

تصویر برداران این مسابقات از نزدیک شاهد همه وقایع هستند و صحنه های فوق العاده ای می گیرند اما متأسفانه از همه بیشتر در معرض خطر هستند مدیر برگزاری مسابقات فرمول یک حضور داشتن تصویر برداران در منطقه پیت را چه در زمان تایم گیری و چه در هنگام رقابت را ممنوع کرد.

از این پس تصویربرداران صحنه های رقابت در منطقه پیت را از پیت وال، مکانی که مدیریت تیم و مدیر فنی حضور دارند ثبت می کنند.

برنی الکسون مدیر برگزاری این مسابقات اعلام کرد: با کسانی که از نزدیک با این ماجرا در ارتباط بودند تماس داشتم این اتفاق می توانست برای هر مکانیک دیگری هم در پیت بیوفتد تصویربردار در زمان نادرست و در جهت بسیار خطرناک ایستاده بود در آینده فقط مجازند از پیت وال رقابت ها را تصویربرداری کنند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار