مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشوری؛

توکلی: در یک اتاق خوابگاه 8 تیم مستقر هستند/قضاوتهای عادلانه را شاهد بودیم

عضو تیم والیبال ساحلی تایر واتر خاور میانه گفت: این دوره از مسابقات قهرمان کشوری در شرایط خوبی برگزار شد ولی از نظر خوابگاه دچار مشکل شدیم.

بهنام توکلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این دوره از مسابقات قهرمان کشوری والیبال ساحلی در سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بود، حضور ساحلی بازان جوان یکی از نکات قابل توجه این پیکارها بود.

عضو تیم والیبال ساحلی تایر واتر خاورمیانه یاد آور شد: با توجه به آن که اکثر خوابگاه های مجموعه ورزشی آزادی اعم از خوابگاه شماره یک و 2، خوابگاه دوچرخه سواری  ظرفیت خالی نداشتند، ما برای تهیه محل اسکان تا حدودی دچار مشکل شدیم تا این که بالاخره خوابگاه تیراندازی را اجاره کردیم.

وی گفت: به هیچ عنوان مشکل خوابگاه ساحلی بازان ارتباطی به مسئولان برگزار کننده ندارد چون آنها به هیچ عنوان در این خصوص قولی به ما نداده بودند.
 
توکلي تصریح کرد:  به خاطر شرایط خاص و کمبود بودجه باشگاه  نمی توانستیم برای محل، اسکان هتل تهیه کنیم چون آنها از ما شبی حداقل 400 هزار تومان می خواستند در حال حاضر  همه ساحلی باز هر شب 20  هزار تومان به مسئولان خوابگاه تیراندازی می دهیم به طور کلی شرایط اسکان ما چندان خوب و حرفه ای نیست به طوری که در یک اتاق بازیکنان هشت تیم حضور دارند.

وی در خصوص داوری این دوره از مسابقات قهرمانی کشوری اظهار داشت:  با وجود اینکه داوران ساحلی به دلیل  کم بودن تعداد مسابقات کمتر قضاوت می کنند در این رقابت ها عادلانه سوت زدند اکثر این داوران در مسابقات والیبال  سالنی حضور موفق دارند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار