رحيمي در مراسم جشن ساخت يک ميليون و ششصد هزار مسکن روستايي:

نهضت مسکن مهر هيچگاه از خاطر ملت ايران فراموش نخواهد شد

معاون اول رئيس‌جمهور با اشاره به اقدامات دولت احمدي‌نژاد در زمينه احداث مسکن مهر گفت: نهضت مسکن مهر هيچگاه از خاطر ملت ايران فراموش نخواهد شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي پيش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در جريان سفر به استان کرمان، در مراسم جشن اتمام ساخت يک ميليون و ششصد هزار مسکن روستايي که در روستاي شيرينک برگزار شد، اظهار داشت: اين روستا در سال 89 بر اثر زلزله دچار ويراني‌هاي شديدي شد که با همت بنياد مسکن انقلاب و دستگاه‌هاي مربوطه امروز شاهد بازسازي و پيشرفت آن هستيم.
 
معاون اول رئيس‌جمهور در ادامه با اشاره به امکانات موجود در اين روستا از جمله برق، آب آشاميدني لوله کشي، راه آسفالته، مرکز بهداشت و درمان ، مخابرات و... خاطر نشان کرد: اين روستا هم اکنون از شرايط قابل قبولي برخوردار است و پيشرفتهاي چشمگيري را داشته است.
 
رحيمي با بيان اينکه در سال 88 با همت و تلاش دولت احمدي‌نژاد پنجاه و سه هزار آبادي از نعمت برق برخوردار شدند، افزود: يکي ديگر از اقدامات مهم دولت براي روستاييان، برق‌دار کردن تمامي روستاهاي بالاي 20 خانوار در سال 1390 بود که زمينه آسايش و رفاه اين عزيزان را فراهم کرد.

وي با اشاره به اقدامات دولت احمدي نژاد در زمينه احداث مسکن مهر گفت: نهضت مسکن مهر هيچگاه از خاطر ملت ايران فراموش نخواهد شد.
 
معاون اول رئيس‌جمهور ادامه داد: در دولت احمدي نژاد بيش از 40هزار کيلومتر راه روستايي آسفالت شد که اين ميزان در مقايسه با گذشته رقم قابل توجهي است.
 
وي همچنين گازرساني به 14 هزار روستا، ايجاد دهياري در 26 هزار روستا، مقاوم‌سازي 1.6 ميليون واحد مسکوني روستايي، ايجاد فضاهاي آموزشي، ساخت 18 هزار خانه بهداشت و 2500 مرکز بهداشتي و توسعه مخابرات را از ديگر اقدامات موثر دولت در روستاهاي کشور برشمرد و گفت: امروز شاهد آن هستيم که از کل روستاييان کشور 18 ميليون نفر در طرح پزشک خانواده ثبت نام کرده‌اند و تحت پوشش اين طرح مهم قرار گرفته‌اند.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار