خسروی نژاد:

ناداوري، رنگ مدال مرا به برنز تغییر داد

کوراش کار تیم ملی کشورمان گفت: ناداوری در مسابقات داخل سالن آسیا باعث شد تا از رسیدن به فینال باز بمانم.

سعید خسروی نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در رقابتهای داخل سالن کوراش آسیا بعد از کسب چند پیروزی در مرحله ما قبل فینال رو در روی حریفی از ژاپن قرار گرفتیم اما گویا مسئولان برگزاری مسابقات قصد داشتند مدالهای طلا را بین کشورهای مختلف پخش کنند و با ناداوری نگذاشتند به مسابقه نهایی برسم.

قهرمان جهان کوراش کشورمان خاطر نشان کرد: درست است که ما داور نیستیم و اطلاع دقیقی از قوانین قضاوت نداریم اما من مدت 11 سال است که کوراش کار می کنم و وقتی می بینم برای مثال یک چیزی را در چند مسابقه خطا می گیرند در یک مسابقه اعلام می کنند که خطا ست معلوم است که قضیه مشکوک به نظر می رسد.

وی ادامه داد: از آنجا که مسئولان برگزاری رقابتها من را به خوبی می شناختند برای اعتراض هم جلو رفتم زیرا واقعاً از نظر روحی به هم ریختم.
آنها فقط به من دلداری دادند که اتفاق مهمی نیست و ناراحت نباشم.

خسروی نژاد در خصوص سطح رقابتهای داخل سالن آسیا 2013 کره جنوبی بیان کرد: در مسابقات کره جنوبی 14 یا 15 تیم حضور داشتند که هر کدام از آنها در بخش مردان فقط اجازه داشتند سه نماینده همراه خود بیاورند، به همین دلیل همه کشورها بهترین ها را بر گزیدند و همین موضوع باعث شد تا کیفیت مسابقات بالا برود به نظر سطح رقابتهای امسال بسیار بالا بود و ورزشکاران با آمادگی کامل در اینچئون حاضر شدند.

لازم به ذکر است ، تیم ملی کوراش کشورمان با ترکیب علی اکبری ، رهنما و خسروی نژاد با سر مربیگری علی معلومات راهی رقابتهای آسیایی داخل سالن به میزبانی اینچئون کره جنوبی شدند که حاصل کار ملی پوشان ایران کسب یک مدال طلا توسط الیاس علی اکبری و یک مدال برنز توسط سعید خسروی نژاد بود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار