پخش سريال يوسف پيامبر(ع) از شبكه­‌های تلويزيونی الجزاير

سريال يوسف پيامبر(ع) طی ماه مبارك رمضان از شبكه­‌های ماهواره­‌ای الشروق و هوگار الجزاير پخش می‌شود.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره كل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اين سريال به همت رايزنی فرهنگی و مساعدت شبكه «آی فيلم» تهيه و در اختيار شبكه­‌های ماهواره­‌ای الشروق و هوگار جهت پخش در ماه مبارك رمضان قرار گرفت.

در سال گذشته نيز فيلم­‌های اصحاب كهف و مريم مقدس(س) در ماه رمضان از شبكه­‌های تلوزيونی الجزاير پخش شد ولی اغلب شبكه­‌های عربی اقدام به پخش سريال­‌ حسنين(عليهاالسلام) كرده بودند و اين سريال اما ساخته و پرداخته دشمنان اهل بيت(عليهم‌السلام) و مخالف با عقائد تشيع بوده است.

سيدرضی علم‌الهدی، رايزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ايران در الجزاير، با حضور در مراسمی كه از طرف شبكه ماهواره­‌ای الشروق جهت اعلام پخش سريال ايرانی «بشارت منجی» كه قرار است در ماه رمضان پخش شود، برگزار شد، از طرف مدير موسسه الشروق از وی جهت تهيه اين فيلم از شبكه آی فيلم تشكر و قدردانی شد.

وی اظهار اميدواری نمود تا توليدكنندگان فيلم و سريال در كشورمان بيشتر به توليد فيلم‌ها و سريال­‌های مذهبی و بخصوص قصص قرآنی اقدام كنند زيرا ايران تنها توليدكننده فيلم‌های صد در صد مذهبی در تمامی دنياست.

لازم به ذكر است، مديران شبكه­‌های ماهواره‌ای در الجزاير می­‌گويند، استقبال مردم به شبكه­‌های ايرانی به‌جهت فيلم­‌ها و سريال­‌های مذهبی بيشتر از فيلم­‌ها و سريال‌های ضد مذهبی غرب است و توصيه می‌شود اكنون كه دشمنان نظام اسلامی اقدام به قطع شبكه‌های ماهواره‌ای جمهوری اسلامی ايران نموده‌اند، فيلم‌ها و سريال‌های كشورمان در اختيار شبكه‌های علاقمند و همسو جهت پخش قرار گيرد.

ضمنا قبلا نيز فيلم بازمانده در حمايت از مردم فلسطين كه از طرف رايزنی فرهنگی الجزاير تهيه شده بود، چندين نوبت از شبكه­‌های مختلف الجزاير پخش شد كه با بازتاب خوبی همراه بود.اكنون تيزر تبليغاتی اين سريا­ل‌ها در حال نمايش از اين شبكه­‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار