علامه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دانشجويان هنوز با نفس برگزاري کرسي‌‌هاي آزاد انديشي آشنا نيستند

"مسئول سياسي دانشگاه علوم پزشکي اصفهان" گفت: کرسي‌هاي آزاد انديشي از سوي دانشجويان اغلب با مناظره‌هاي سياسي اشتباه گرفته مي‌شود و در اين صورت کار به افراط کشيده شده و از فضاي علمي خارج مي‌شود.

 

سيد‌صادق علامه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه اگر کرسي‌هاي آزادانديشي آنطور که بايد محقق نشده قطعا دانشجويان در اين امر کوتاهي کرد‌ه‌اند، اظهار داشت: مباحث کرسي‌هاي آزاد انديشي از سوي دانشجويان اغلب با مناظره‌هاي سياسي اشتباه گرفته مي‌شود و در اين صورت کار به افراط کشيده شده و از فضاي علمي خارج مي‌شود.

وي با تاکيد براينکه منظور از برگزاري کرسي‌هاي آزاد انديشي تبادل انديشه‌هاست نه دعواهاي سياسي تصريح کرد: عدم آگاهي دانشجويان نسبت به فضاي آزاد انديشي آن را به سمت مجادله‌هاي سياسي پيش مي‌برد، لذا تبيين اهداف کرسي‌هاي آزاد انديشي براي دانشجويان و مديريت کارآمد مي‌تواند در اين راستا مفيد باشد.

مسئول سياسي دانشگاه علوم پزشکي اصفهان در پايان با بيان اينکه دانشجويان بايد سطح آگاهي خود را در مورد مسائل مختلف بالا ببرند، خاطرنشان کرد: در اين ميان نیز کج سليقگي‌هايي از سوي برخي مديران دانشگاه‌ها در اجرايي نشدن بهینه کرسي‌هاي آزادانديشي دخيل بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار