تبریز/

خرید بیش از 50 درصد سهام مجتمع پتروشیمی تبریز

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز از خرید بیش از 50 درصد سهام مجتمع پتروشیمی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، عادل نژادسلیم در مجمع سالانه شرکت پالایش نفت تبریز ضمن اشاره به عملکرد تولید در سال 91 اظهار کرد: هم‌اکنون 12 نوع محصول در این پالایشگاه قابل استحصال بوده که در بسیاری از محصولات، تولید پالایشگاه بیش از تولید مصوب است.

وی گسترش بازارهای فروش محصولات و توسعه فروش صادراتی، تولید محصولات جدید، راه‌اندازی واحد بنزین‌سازی با هدف تولید بنزین در حد استاندارد یورو چهار و اجرای برنامه‌های استراتژیک در قالب برنامه پنجساله با چشم‌انداز پیش‌رو پالایشگاه‌های منطقه با اعتبار جهانی را از برنامه‌های شرکت پالایش نفت تبریز در سال 92 اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز از خرید بیش از 50 درصد سهام مجتمع پتروشیمی تبریز خبر داد و آن را نشانه موفقیت بیش از پیش مالی در شرکت پالایش نفت تبریز دانست.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه خوراک اصلی محصولات پتروشیمی تبریز از طریق خطوط انتقال فی‌مابین از طریق پالایشگاه تبریز تامین می‌شد؛ از این رو با خرید سهام پتروشیمی تبریز بسیاری از مشکلات و قوانین دست و پاگیر اداری ناشی از این امر از بین می‌رود.

باقرزاده مدیر مالی شرکت پالایش نفت تبریز نیز در این جلسه گفت: ارزش حقوق صاحبان سهام شرکت پالایش نفت تبریز از 19 درصد در سال مالی 90 به 54 درصد در سال مالی 91 افزایش یافته و سود سهام این شرکت در سال 91 نسبت به سال 90 حدود 2.7 برابر شده که یک امر کم‌سابقه بوده است/س

برچسب ها: خرید ، مجتمع ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.