فریاد نیک آهنگ کوثر از بچه های سایبری ایران برآمد+تصاویر

به تازگی بسیاری از سایت های ضدانقلاب که علاوه بر انتشار مقالات گوناگون علیه مسئولان و سران بلندپایه نظام ج.ا.ا اقدام به انتشار محتوای ضددینی و هتاکی به امامان شیعه کرده بودند توسط تیم های سایبری مستقل هک شده و در نتیجه از دسترس خارج شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، به تازگی بسیاری از سایت های ضدانقلاب که علاوه بر انتشار مقالات گوناگون علیه مسئولان و سران بلندپایه نظام ج.ا.ا اقدام به انتشار محتوای ضددینی و هتاکی به امامان شیعه کرده بودند توسط تیم های سایبری مستقل هک شده و در نتیجه از دسترس خارج شدند.
 
 
نیک آهنگ کوثر مدیر سایت ضدانقلابی و ضددینی "خودنویس" در اعتراض به این اقدام در سایت "آر اف آی فرانسه" می نویسد: «وقتی هکرهای ارتش سایبری،سایت های مخالفین را هک می کنند و در شبکه های اجتماعی پز می دهند».
 
 

گفتنی است علاوه بر سایت "خودنویس"، بسیاری دیگر از سایت های به اصطلاح خبررسانی هک شدند که از آن جمله می توان به سایت "سحام نیوز" و "صدای سبز آزادی" اشاره کرد؛ نکته جالب در این باره این است که چرا امثالی چون نیک آهنگ کوثر از آن به خشم آمده و این چنین گستاخانه نسبت به آن واکنش نشان می دهند و اینکه چرا هک شدن برخی از سایت های داخلی در سایت های آنان به صورت گسترده منعکس می شود.
منبع: ما هستیم
برچسب ها: نماز ، تراویج ، وبگردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.