قم/

تيم فوتسال اميد صباي قم نايب قهرمان کشور شد

تیم فوتسال امید صبای قم با کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه های کشور پایان داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، پایان رقابت 14 تیم در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال امید باشگاه های کشور با راهیابی تیم های فوتسال امید صبای قم و شهرداری رشت به مسابقه نهایی همراه بود و سرانجام تیم شهرداری رشت به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

تيم‌هاي فوتسال اميد صباي قم و شهرداري رشت شامگاه سه شنبه هجدهم تير ماه در شهر رشت مسابقه نهايي ششمين دوره مسابقات فوتسال قهرماني ليگ رده سني اميد باشگاه‌هاي دسته اول کشور را برگزار کردند، دیداری که جذاب و تماشایی بود و به سود میزبان به پایان رسید.

در این دیدار دو تیم موقعیت های گل متعددی داشتند و فوتسالیست های تیم امید صبای قم شاید اگر بازی در زمین میزبان برگزار نمی شد و حریف از حمایت تماشاگران خودی بهرمند نبود، می توانست نتیجه را به سود خود به پایان برساند اما این اتفاق رخ نداد.

با اینکه فوتسالیست های تیم امید صبای قم در این دیدار تشنه کسب پیروزی و به دست آوردن جام قهرمانی ششمین دوره فوتسال امید باشگاه های برتر کشور بودند اما در نهايت تیم امید شهرداري رشت ميزبان اين رقابت به برتري 2 بر 1 دست يافت و عنوان قهرماني را کسب به خود اختصاص داد.

بدين ترتيب در پايان ششمين ليگ دسته اول فوتسال اميدهاي کشور تیم فوتسال امید شهرداري رشت قهرمان شد، صباي قم به مقام نايب قهرمانی دست پیدا کرد، تیم شرکت ملی و حفاری ایران به مقام سوم دست یافت و تیم فوتسال امید مشهد رتبه چهارم را کسب کرد./ع

برچسب ها: قم ، فوتسال ، امید ، نایب قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.