سمنان/

حماسه سیاسی می تواند بسترساز حماسه اقتصادی شود

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت : حماسه سیاسی که مردم در 24 خرداد خلق کردند می تواند بسترساز حماسه اقتصادی شود.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان به ˈکاظم جلالی ˈدر جلسه شورای اداری این شهرستان افزود : امیدواریم مسوولان،فضایی را فراهم کنند تاحماسه اقتصادی که مدنظر رهبر انقلاب است با این موتور محرکه ای که مردم در خلق حماسه سیاسی ایجاد کردند محقق شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب با تدابیر حکیمانه ،بسترساز حماسه سیاسی شدند و دشمنان مبهوت ماندند گفت : تحلیل های آنان سمت و سویی دیگر داشت و درمورد انتخابات آنان صحنه آرایی های خودشان را انجام دادند تا برای تضعیف نظام اقدام کنند ،اما با مشارکت و اعتماد مردم و رهبری حکیمانه و دلسوزانه مقام معظم رهبری ،همه نقشه های دشمنان خنثی شد.

نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : در سطح کلان کشور تعامل خوب همواره باید بین سه قوه مورد توجه قرار گیرد.

وی با تبریک به منتخبین شوراهای شهر و روستای شهرستان میامی افزود : شوراهای روستاها در خط مقدم مطالبات مردمی هستند.

وی سرمایه گذاری در سطح شهرستان میامی را مورد تاکید قرار داد و افزود : این موضوع موجب افزایش تولید ، اشتغال و رونق اقتصادی این منطقه خواهد شد.

وی نبود پروژه صنعتی در سطح شهرستان میامی را یکی از مهمترین مسائل مطرح کرد و گفت : ایجاد کارخانه کربنات سدیم و همچنین صنایع مس عباس آباد از ضروریات است.

وی همچنین به کمبود آب شرب در این شهرستان اشاره کرد و افزود : رفع این مشکل نیز بسیار ضروری است.

نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی به پروژه چندین ساله جاده میامی به کلاته خیج نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح یکی از پروژه های مهم این منطقه است که امیدواریم با تامین اعتبار لازم هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

فرماندار شهرستان میامی در این جلسه گفت : مهمترین مشکل میامی استقرار پزشکان متخصص به ویژه متخصص زنان و زایمان است.

احمد قاضی ˈ به عدم استقرار برخی از ادارات در این شهرستان نیز اشاره و ابراز امیدواری کرد این مشکل نیز به زودی رفع شود.

وی با بیان اینکه 88 درصد جمعیت شهرستان میامی روستایی و 12 درصد آن شهری است تصریح کرد : با توجه به اینکه اکثر مردم منطقه کشاورز هستند ، وجود یک واحد صنعتی در سطح این شهرستان ضروری است/س
برچسب ها: حماسه ، سیاسی ، مقدمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.