بهسازی محیط های الوده بهترین راه مبارزه با جانوران مضر شهری

مدیر اداره محیط زیست شهرداری منطقه 18 ار اجرای طرح بهسازی محیط های آلوده به عنوان بهترین راه مبارزه با جانوران مضر شهری خبر داد.

 مهدوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به جایگاه و نقش جانوران مضر شهری  در گسترش بیماری های حاصل از این آلودگی ها در بین شهروندان، اجرای طرح بهسازی محیط های الوده به عنوان بهترین راه مبارزه با جانوران مضر شهری، در دستور کار اداره محیط زیست شهرداری منطقه 18 قرار گرفت. 
 وی با بیان اینکه توضیحات بیشتر افزود: با افزایش رشد اماکن آلوده و کلونی های جانوران مضر شهری در سطح شهر تهران بهترین راه پیشگیری  از این معضل بهسازی محیط های الوده از جانوران مضر شهری است. 
 مهدوی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: با گشت زنی اکیپ های شناسایی اماکن آلوده سطح منطقه 18 ارزیابی و بررسی میزان الودگی و رشد ؟ جانوران مضر شهری به ویژه موش های واقع در این منطقه بعد از پاکسازی این محل ها از وجود جانوران مضر شهری، حذف زیستگاه آنها، طرح بهسازی محیط های آلوده اجرا می شود.
 وی در پایان با اشاره به اقدامات اجرای این طرح افزود: لایروبی به موقع انهار، کانال ها و مسیل ها در تمام محورهای آلوده سطح منطقه 18 جمع آوری لجن، ضایعات، حاصل از لایروبی  در کمترین زمان ماندگاری  از سطح معابر از اقدامات اجرایی این طرح است./ف
برچسب ها: محیط ، الوده ، جانوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار