گفته های ملی پوشان والیبالیست بعد از بازی نخست مقابل آلمان + تصاویر

زرینی : خود ما از بازی لذت بردیم / موسوی : سکوهای جهانی در انتظار ما است

گفته های برخی از ملی پوشان والیبالیست را بعد از بازی نخست مقابل آلمان در زیر می خوانیم .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفته های  برخی از ملی پوشان والیبالیست را بعد از بازی نخست مقابل آلمان در زیر می خوانیم .
 
زرینی : خود ما از بازی لذت بردیم
 
ملی پوش والیبال اظهار داشت : آلمان تیم خوبی بود اما قدرت ما بر آنها چربید. امیدوارم در بازی فردا نیز برنده مسابقه شویم. بازی بسیار خوبی را انجام دادیم از همان ابتدا برتر از حریف بودیم و گیم‌ها را با اختلاف بردیم.
 
 

 
وی ادامه داد: برگزاری 4 مسابقه مقابل ایتالیا و کوبا و خستگی این سفرها بازیکنان را دچار خستگی کرده بود اما خوشبختانه با  حضور تماشاگران انگیزه ما بسیار زیاد بود .
 
 
موسوی: اعتماد به نفس ما بالا رفته است
 
دیگر  ملی‌پوش والیبال نیز گفت:ما پس از بازگشت از کوبا خسته بودیم اما می‌دانستیم که بازی سختی در تهران داریم و به همین علت خودمان را خوب آماده کرده بودیم. در این بازی اعتماد به نفس ما چند برابر همیشه بود و حالا دیگر به سکوهای جهانی می اندیشیم.
 
 
 

وی ادامه داد: حضور تماشاگران ، آن هم در ماه رمضان انرژی زیادی به ما داد. واقعا در لیگ جهانی و در مسابقاتی که میزبان بودیم تماشاگران حمایت بسیار خوبی را انجام دادند. امیدوارم در بازی بعدی نیز مقابل آلمان بازی خوبی داشته باشیم.
 
وی گفت: ‌ما اگر در دیدار مقابل روسیه می‌توانستیم امتیاز بگیریم شاید الان شانسی برای صعود داشتیم.
 
ظریف:امیدوارم سال آینده صعود کنیم
 
دریافت کننده تیم ملی والیبال با اشاره به دیدار برابر ایتالیا و کوبا  گفت: تیم ما قدرت زیادی پیدا کرده و دیگر هیچ تیمی نمی‌تواند ما را دست کم بگیرد.‌در آن بازی‌ها هم نمایش بسیار خوبی داشتیم. ایتالیا را یک بار در خانه بردیم و کوبا را دو بار در زمین خودشان مغلوب کردیم. اما متاسفانه شانسی برای صعود پیدا نکردیم. امیدوارم در سال‌های آینده بتوانیم به دور دوم صعود کنیم.
 

 
وی در ادامه اظهار داشت: ما برای برد به میدان رفته بودیم و خوشبختانه همین اتفاق افتاد. تماشاگران در این بازی سنگ تمام گذاشتند و ما را شرمنده کردند. این پیروزی مستحق آنها بود و امیدوارم در بازی فردا نیز ما را یاری کنند.
 
محمودی: آلمان می دانست حرف برای گفتن ندارد
 
شهرام محمودی پس از برتری 3 بر صفر مقابل آلمان در لیگ جهانی اظهار داشت:آلمان یکی از تیم‌های خوب اروپاست اما دیدید که مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت.پس از بازگشت از کوبا  می‌دانستیم بازی دشواری در تهران داریم. هواداران از ما برد می‌خواستند و تمام توان خود را به کار گرفتیم و خوشبختانه توانستیم پیروز شویم.
 
 
ملی‌پوش والیبال گفت:‌ فردا هم یک بازی مقابل آلمان داریم که امیدوارم در آن مسابقه هم موفق عمل کنیم. هواداران واقعا حمایت خوبی داشتند و سهم زیادی در این موفقیت دارند.
 
معروف: خودمان هم سورپرایز شدیم
 
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: با نتیجه‌ای که برابر آلمان کسب کردیم نشان دادیم پیروزی‌های قبلی‌مان اتفاقی نبود.یک اتفاق خوب دیگر در والیبال ایران رخ داد.
 
وی ادامه داد: نقطه قوت آلمان‌ها دریافت‌های خوب آنها بود که ما با سرویس‌های خوب خود آنها را از کار انداختیم. در این دوره از مسابقات تیم ایران در هر بازی از ترکیب متفاوتی استفاده کرد و این موضوع یک نقطه مثبت است. هر بازیکنی که به عنوان جایگزین آمد عملکرد خوبی داشت.آلمان‌ها جزو تیم‌های خوب این گروه بودند و شانس صعود به مرحله بعد را هم داشتند ولی ما آنها را خوب آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم بازیکنان شماره 6 و 10 از مهره‌های کلیدی آنها هستند.
 

وی افزود: ما در نخستین حضور خود به دنبال سورپرایز بودیم و آن هم شکست تیم‌های میهمان یعنی صربستان و آلمان بود اما خودمان هم سورپرایز شدیم و توانستیم قدرت‌های دیگر را هم شکست دهیم. با این شرایط فکر می‌کنم کارمان سخت‌تر شد.

معروف خاطرنشان کرد: بعد از مسافت طولانی‌ای که از کوبا به ایران آمدیم شرایط جسمی‌مان خیلی خوب نبود اما وقتی شنیدیم که از ساعت 7 بعد از ظهر سالن مسابقه پر شده است همه چیز را فراموش کردیم و فکر می‌کنم نتیجه‌ای بهتر از این هم نمی‌توانستیم کسب کنیم.


 
 

 
برچسب ها: بازی ، ایران ، آلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار