تظاهرات حامیان مرسی در الشرقیه و قاهره

هزاران نفر از طرفداران محمد مرسی رئیس جمهوری برکناره شده مصر در الشرقیه زادگاه وی و همچنین میدان رابعه العداویه شهر قاهره تظاهرات کردند و خواهان بازگشت وی به قدرت شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، حاضران در این تظاهرات با در دست داشتن پلاکارد، تصاویری از مرسی و سر دادن شعار خواهان بازگشت وی به قدرت شدند.
 
یکی از حاضران در این تظاهرات گفت:مرسی رئیس جمهور ما است و او دوباره به قدرت باز خواهد گشت.ما به خدا توکل می کنیم و مرسی را می خواهیم و خواهان مشروعیت و بازگشت وی به قدرت هستیم.   یکی دیگر از تظاهر کنندگان گفت: من پنج بار رای داده ام و به افرادی رای داده ام که مشروعیت داشتند.من به مرسی رای دادم اما آنها در مدت زمان چهار ساعت او را از ما دزدیدند.انقلابی را که در مدت هجده روز به ثمر رساندیم در مدت چهار روز از ما به سرقت بردند.در زمانی که بقایای رژیم گذشته،خائنان و ترسوها با هم متحد شدند انقلاب در مدت چهار ساعت از ما به سرقت رفت.

هزاران نفر دیگر از طرفداران محمد مرسی نیز در میدان رابعه العداویه شهر قاهره تجمع کردند و خواهان بازگشت وی به قدرت شدند.

حاضران در این تظاهرات با در دست داشتن پلاکارد،تصاویری از مرسی و سر دادن شعار هایی بر ضد ارتش مصر و سکولارها ،خواهان بازگشت وی به قدرت شدند.

صفوت حجازی از حاضران در این تجمع گفت: نخست وزیر هیچ مشروعیت و قدرتی ندارد. از نظرانقلابیون او به انقلاب خیانت کرده است.هر کسی که از این کودتا حمایت کند خائن است و به انقلاب خیانت کرده است.ما این دولت را به رسمیت نمی شناسیم و هر حزبی که در این دولت مشارکت داشته باشد بخشی از کودتا محسوب می شود و ما با اعضا و طرفداران آن حزب همانند خائنین به انقلاب رفتار خواهیم کرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار