کرمانشاه/

رشد 360 درصدی ارائه تسهیلات به صادرکنندگان کرمانشاهی

رییس شعبه بانک توسعه صادرات در استان کرمانشاه گفت: در مدت سه ماهه نخست سال جاری در زمینه ارائه تسهیلات ریالی به صادرکنندگان کرمانشاهی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشدی 360 درصدی داشته ایم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

یوسف حیاتی گفت: صادرات غیر نفتی می تواند موتور رشد و پیشرفت اقتصاد کشور باشد و افزایش درآمد، بالا رفتن شاخص های بهره وری، ایجاد رفاه اقتصادی و نهایتا توسعه همه جانبه اقتصادی همگی مواردی هستند که از قبل صادرات غیر نفتی می توانند محقق شوند.

حیاتی گفت: در مدت سه ماهه نخست سالجاری در بانک توسعه صادرات کرمانشاه تسهیلات ریالی به میزان 72 میلیارد ریال به صادرکننده گان کرمانشاهی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی پرداخت شده که این رقم نسبت به مدت مشابه اش در سال گذشته 360 درصد رشد را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه تسهیلات پرداختی این بانک جزء ارزان ترین تسهیلات سیستم بانکی کشور است، افزود: این بانک به تولیدکنندگانی که محصولات خود را صادر می کنند، تسهیلاتی با نرخ 14 درصد و اگر وثیقه آنها ضمانت نامه صندوق ضمانت صادرات باشد این تسهیلات با نرخ 12 درصد و تا سقف 15 میلیارد ریال پرداخت می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همچنین این بانک به افرادی که کارت بازرگانی دارند و مشغول فعالیت صادراتی هستند تسهیلاتی با نرخ 18 درصد و اگر وثیقه آنها ضمانت نامه صندوق ضمانت صادرات باشد با نرخ 16 درصد و تا سقف پنج میلیارد ریال پرداخت می کند./س


برچسب ها: کرمانشاه ، صادرات ، درصد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.