با حضور دریادار فدوی صورت گرفت

آغاز فعالیت معاونت ایمنی و اقدامات تأمینی نیروی دریایی سپاه

معاونت ایمنی و اقدامات تأمینی نیروی دریایی سپاه، با حضور فرمانده این نیرو رسماً راه‌اندازی شد.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، معاونت ایمنی و اقدامات تأمینی نیروی دریایی سپاه، با حضور فرمانده این نیرو رسماً راه‌اندازی شد و فعالیت خود را با هدف ارتقای ایمنی و سلامت و نگهداری در حوزه نیروی انسانی و ادوات و تجهیزات و کاهش صدمات و خسارت‌های ناشی از حوادث، آغاز کرد.

دریادار "علی فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه در برنامه افتتاحیه این مجموعه تأکید کرد: تلاش شما در معاونت ایمنی با کاهش حوادث می‌تواند نسبت مستقیم و تنگاتنگی پیدا کند.

وی افزود: به عبارت دیگر هر چه تلاش، دانش و همت شما در موضوع ایمنی و اقدامات تأمینی افزایش پیدا کند، به همان نسبت صدمات و آسیب‌ها و خسارت‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.

سردار فدوی گفت: حضور فعال شما در صحنه‌هایی که مباحث ایمنی مطرح است، اعم از فضای کار و فعالیت و محیط‌های تمرینی و رزمایشی و همچنین در مقوله های نگهداری می‌تواند فرمانده غافل را فعال و بیدار نگه دارد.

وی در ادامه با توصیه‌های عملیاتی به مسئولان مجموعه ایمنی و اقدامات تأمینی خاطرنشان کرد و افزود: در تأمین ایمنی ادوات و تجهیزات به خصوص در مباحث موشکی، شناوری،‌هوادریا و ... باید اقدامات شما به از بین رفتن حوادث و یا حداقل کاهش آن‌ها بیانجامد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار