در بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي قرآن؛

معاون آموزشي موسسه فرق و اديان: هدف به اثبات رساندن قرآن است

"سراب و حقيقت" با نگاه ظريف به فرقان به دنبال به اثبات رساندن قرآن است.

علي گودرزي، معاون آموزشي موسسه فرق واديان، در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگي باشگاه خبرنگاران در خصوص اولين حضور بخش "سراب و حقيقت" در بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم گفت: با توجه به اولين حضور در نمايشگاه قرآن در تلاشيم كه آثار تكراري را براي استقبال كنندگان به نمايش نگذاريم و تنها تاثيرات فرقه اي را بر روي سبك زندگي اسلامي و ايراني به تصوير بكشيم.



وي ادامه داد: موسسه "فرق واديان" با تعدادي طلبه به صورت خصوصي توسط ارشاد و مراكز اجتماعي مجوز رسمي گرفت و به در خواست مسئولان نمايشگاه موضوع فرقه شناسي را به تصوير كشانديم.
گودرزي عنوان كرد:با توجه به اينكه تمام بخش هاي نمايشگاه پيرو موضوع سبك زندگي ايراني است بخش آسيب هاي فرقه اي بر زندگي انساني را به ما محول كردند همچنين در بخش هاي ديگر از طريق هنر، معماري اسلامي به صورت تخصصي به اين موضوع پرداختند.
وي با اشاره به بخش "سراب و حقيقت" افزود:
در اين بخش با نمايش 50 تابلو تصاوير از آسيب پذيري فرقه ها و پوچي ها و در مقابل نويد را با روايت زندگي علماي ديني با عنوان ستارگان شب تعريف كرديم تا تماشاگران با مقايسه به حق و باطل برسند.
گودرزي خاطرنشان كرد: يكي از اسامي قرآن فرقان است و از طريق اين نام و با نگاه ظريف به اين موضوع فرقان بودن قرآن را به اثبات برسانيم./ ص
برچسب ها: ل ، ل ، ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hedayat
۰۸:۵۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۲
با سلام
از وبلاگ ما به آدرس ذیل بازدید نمائید . ودر صورت تمایل در خصوص مطالب ارائه شده در آن اظهارنظر بفرمائید .
ببینید و بخوانید :
افشای جریان مسیحیت تبشیری
معرفی کشیش نماها
دختران قربانی تبشیر
کلیسای خانگی
و نگفته ها و نادیده ها

http://rahpoyanhedayat.blogfa.com/